וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית של גאידמק למניות אוסיף טורפדה

הילה רז

2.10.2008 / 12:24

ביהמ"ש הקפיא את מכירת המניות לעו"ד יוסי שגב והורה לבצע עליהן התמחרות. המניות נמכרו בשל בקשה של מזרחי-טפחות לכינוס נכסיו של גאידמק

בית המשפט המחוזי בתל אביב הקפיא היום את מכירת מניותיו של ארקדי גאידמק בחברת אוסיף לבא כוחו עו"ד יוסי שגב. בימים הקרובים תיערך התמחרות בנוגע למכירת המניות שהיו בשליטת גאידמק.

הדיון התקיים בעקבות עתירתה של חברה אמריקאית בשם ביישור טריידינג, המוחזקת ככל הנראה בידי איש עסקים חרדי אמריקאי, שטען כי הוא מוכן לשלם 130 מיליון שקל בעברו מניות אוסיף שנקנו על ידי שגב לפני כשבוע ב-110 מיליון שקל.

מכירת מניותיו של גאידמק באוסיף התבצעה בעקבות בקשה לכינוס נכסים שהגיש לפני כשבועיים בנק מזרחי טפחות בעקבות חוב מצטבר של גאידמק כלפי הבנק שעמד על כ-245 מיליון שקל.

בדיון נכח גם עו"ד רון ברקמן המייצג את אורי שני, המנהל לשעבר של עסקיו של גאידמק, התובע מגאידמק 10% משווי הנכסים של המיליארדר. זאת, לטענת שני, על-פי הסכם ההעסקה שלו מול גאידמק. ברקמן הבהיר כי הוא מעוניין שאוסיף תימכר במחיר הגבוה ביותר על מנת שיהיה ללקוחו ממה להיפרע בסיום ההליכים המשפטיים המתנהלים בעניין.

עו"ד פיני יניב שייצג את בנק מזרחי-טפחות הסכים אף הוא להליך ההתמחרות. בהסכמת הצדדים המעורבים בעניין נקבע כי במסגרת דיון שיתקיים באולם השופטת דניה מאיר קרת ביום שני (6 באוקטובר) ב-7:30 בבוקר תתבצע בפני הנוכחים התמחרות על המניות. על פי המוסכם, בהתמחרות יהיו רשאים להשתתף רק גורמים שפנו לעו"ד ד"ר יוסי שגב בשבוע שבין 25-17 בספטמבר. תנאי נוסף להשתתפות הוא הפקדת ערבות בגובה 25% מהסכום המוצע בהתמחרות על ידי הגורם המציע. הוסכם כי הערבות תופקד אצל עו"ד פיני יניב ממשרד קנטור, אלחנני.

עוד הוסכם כי מועד התשלום של כל התמורה בעבור מניות גאידמק באוסיף יהיה למחרת הדיון בהתמחרות, ביום שלישי, 7 באוקטובר. כל ההליך אמור להסתיים עד יום שלישי הקרוב לכל היותר. זאת על מנת לשמר את מחיר המניה ושווי החברה ולמזער נזקים.

ככל הידוע, בנוסף לחברה האמריקאית הציע גם איש העסקים דורון אביב הצעות לרכישת את מניותיו של גאידמק באוסיף.

עו"ד רנן גרשט ממשרדו של עו"ד ד"ר יוסי שגב מסר כי ההצעות שהוצעו לו במסגרת ההתמחרות היו נחותות או שהכילו תנאים בעייתים שהיו מובילים באופן מיידי לקריסת אוסיף. לדבריו, הצעתו של שגב היתה במזומן והיתה ההצעה האטרקטיווית ביותר שעמדה על הפרק. "הצעתה המשופרת של החברה האמריקאית באה לאחר שד"ר ששגב הודיע על הצעתו במסגרת הדיון בבית המשפט".

שגב עצמו בירך על ההצעה הגבוהה יותר. לדבריו, הוא פועל על מנת להשיא את הכנסותיה של אוסיף, לשפר את מצבו של לקוחו גאידמק. ולכן מבחינתו אם ייכנס יותר כסף לחברה זה יסייע ללקוח - ומבורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully