וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: שיחות מהסלולר במחיר מוזל

אמיתי זיו

2.10.2008 / 8:24

משרד התקשורת יפרסם בימים הקרובים רישוי חדש, המאפשר לחברות תקשורת להציע שיחות מוזלות באמצעות אינטרנט סלולרי

משרד התקשורת יפרסם בימים הקרובים רישוי מסוג חדש בענף, בשם "רישיון ממשי לאספקת שיחות ניידות דרך רשת 'wifi". משמעות הרישיון, כפי שפורסם לראשונה ב-TheMaker, היא שחברות תקשורת חדשות יוכלו להציע שיחות מהסלולר במחיר מוזל.

כך זה עובד: לקוח של חברת סלולר יוכל להוריד תוכנה קטנה לנייד. התוכנה, הדומה לסקייפ, מאפשרת ללקוח - בעת שהוא מחובר לאינטרנט הסלולרי, אם באמצעות wifi ואם באמצעות גלישה סלולרית בדור השלישי - לחייג מהסלולר, אך בפועל השיחה שלו יוצאת דרך רשת האינטרנט באמצעות המפעיל החדש.

הטכנולוגיה, המכונה VOB סלולרי, תאפשר שיחות זולות בכחצי מחיר מכפי שמציעות היום חברות הסלולר. משרד התקשורת נערך גם למתן טווח מספור חדש לחברות שיהיו פעילות בתחום. השירות יאפשר גם קבלת שיחות למספר החדש, כך שלמעשה ללקוח יהיו שני מספרים על אותו המכשיר.

עוד פורסם כאן בעבר כי שתי חברות חדשות יקבלו את הרישיון החדש בשלב הראשון, בהן חברה בשם נס"ר להתיישבות. הרישיון ינתן לניסוי שיווקי, לתקופה של שנה ו-8,500 משתמשים לכל אחת מהחברות. גם חברות הטלפוניה הקווית 018, HOT אקספון ו-012 סמייל, מעוניינות לעשות שימוש בטכנולוגיה, שתאפשר להוציא באמצעות הנייד שיחות שבפועל יצאו מהקו הנייח של הלקוח ובמחירי קו נייח.

  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully