וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין: ארה"ב לא מתמודדת עם המשבר הכלכלי

1.10.2008 / 15:59

ראש ממשלת רוסיה אמר כי המשבר התחיל בארה"ב, ועצם העובדה שאינה מקבלת החלטות כדי לסיימו, מעידה על חוסר אחריות

ראש ממשלת רוסיה ולדימיר פוטין תקף היום (רביעי) את המדיניות הכלכלית של ארצות הברית, שלטענתו אינה מסוגלת להתמודד עם המשבר הפיננסי שמשפיע על הכלכלה העולמית. "כל מה שקורה ברחבי העולם בזירה כלכלית והפיננסית, התחיל בארה"ב. זהו משבר אמיתי שכולנו מושפעים ממנו", אמר פוטין במהלך ישיבת ממשלה.

"הדבר העצוב באמת הוא שארה"ב אינה מסוגלת לקבל החלטות שיביאו לפתרון המשבר הכלכלי. זהו אינו חוסר אחריות של יחידים, אלא חוסר אחריות של מערכת שלמה", אמר פוטין.

בתוך כך, הסנאט האמריקאי הסכים להצביע הלילה מחדש על תוכנית החילוץ הפיננסית בעלות של 700 מיליארד דולר. התוכנית עליה יצביע הסנאט כוללת מספר שינויים, בהם עליה חדה בכמות ההפקדות שיבוטחו על ידי החברה הפדרלית לביטוחי הפקדות, וכן חבילת הקלה במסים אותה דחה בית הנבחרים. מנהיג הרוב הדמוקרטי בקונגרס הארי ריד קיבל הסכמה מלאה לקבוע הצבעה נוספת על התוכנית המתוקנת. הבית הלבן הגדיר את התוכנית כהכרחית כדי להימנע ממשבר כלכלי עמוק אפילו יותר.

המועמדים לתפקיד נשיאות ארה"ב, ברק אובמה הדמוקרטי וג'ון מקיין הרפובליקני וכן סגנו של אובמה ג'ון ביידן, יגיעו להצבעה החוזרת בסנאט, כך טענו מנהלי מסע הבחירות של השניים. שני המועמדים גיבו את השינויים בחבילה המקורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully