וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה: מבוטחי הכללית יטופלו ב"שיבא"

נעמה טלמור

28.9.2008 / 22:26

לאחר כמעט שנה של סכסוך בין הצדדים, הודיעו הערב שירותי בריאות כללית ובית החולים "שיבא" כי הם חוזרים לשתף פעולה

שירותי בריאות כללית והמרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר הודיעו הערב (ראשון) כי לאחר תשעה חודשי משא ומתן נחתם בניהם הסכם, לפיו יתאפשר למבוטחי הכללית לחזור ולקבל את מגוון שירותי הרפואה בבית החולים. תוקפו של ההסכם הוא עד 2010.

"חידוש שיתוף הפעולה הפורה בין הכללית ובין שיבא בערב ראש השנה פותח דף חדש וחשוב במערכת הבריאות בישראל". כך אמרו הערב גורמים בהנהלת בית החולים. "מצד אחד ירגיע ההסכם את חוסר היציבות ששרר בתקופה האחרונה ואילו מצד שני ישפר את איכות השירותים הניתנים למבוטחי הכללית".
מנכ"ל שירותי בריאות כללית אלי דפס ומנהל המרכז הרפואי זאב רוטשטיין הביעו הערב שביעות רצון מהשגת ההסכם וציינו כי הוא בעל חשיבות אסטרטגית עליונה לחולים במדינת ישראל.

לפני קצת פחות משנה התפתחה מחלוקת כלכלית בין שירותי בריאות כללית ל"שיבא". ועדת הבריאות של הכנסת דנה באמצע חודש יוני האחרון בעניין מחלוקת זו כאשר הסיבה לדיון היא גל של פניות שהגיע לחברי כנסת ממבוטחי הכללית שכבלו על כך שאינם מקבלים טפסי 17 למרכז הרפואי "שיבא". הוועדה הביעה דאגה מהשפעת המחלוקת על מבוטחי הכללית וקראה למשרד הבריאות להורות לקופת חולים כללית להמשיך ולהפנות את מבוטחיה למרכז הרפואי שיבא כפי שהיה טרם המשבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully