וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרוקים

אלעד אבוהב

28.9.2008 / 15:14

כמו בכל תקופות החגים, גם השנה המון משפחות מוותרות בקלות על בעלי החיים שלהם. אלעד אבוהב מאגודת צער בעלי חיים ת"א מבקש מכולם לעצור ולחשוב

ביום חמישי האחרון הגיעו לעמותה כ-15 כלבים. בכל יום שעובר המספרים האלה יגדלו. אנחנו ולבטח שאר האגודות והעמותות מתלוננים כבכל שנה, אך אין שינוי. אז הפעם במקום להתלונן, אנו מציעים מספר פתרונות בתקווה שאלו יעזרו לדלל את מספר הכלבים והחתולים שאמורים להגיע אלינו בתקופת החגים ובהמשך השנה החדשה. אין צורך לפרט איזה עתיד אכזר צפוי לרבים מהם.

אנשים

מי מכם שמתלבט, חכו רגע. חישבו על מעשיכם. לכל בעיה יש פתרון. אם בעל החיים מגלה הפרעות התנהגותיות, ישנם מאלפים ווטרינרים שישמחו לתת לכם טיפים. לאלו שאין זמן לצאת ולטייל עם כלבם, תמיד אפשר למצוא את הבן של השכן שישמח לעשות זאת עבור תשלום מינימלי. אם ילדיכם איבדו את ההתלהבות, מסירה אינה הפתרון(!), אלא חינוך הילדיכם לקחת אחריות על בקשותיהם ולהקנות להם ערכים. אם אתם יוצאים לחופשה ואין מי שיטפל בכלב, היו בטוחים שבקרבת ביתכם ישנם פנסיונים לכלבים שיהיו יותר משמחים לארחם (אם זה יקר לכם הציעו לחבריכם לטפל בהם בזמן שאתם נופשים, בתמורת הביאו מתנה מפנקת מהדיוטי). בעלי הכלבים והחתולים שמעוניינים למסור את כלביהם, אנא מצאו רעיון יותר יצירתי מאשר מסירה אל אחת מהאגודות הקרובות לביתכם. השקיעו טיפה יותר מאמץ מחשבתי למען בעל החיים שהסב לכם אושר מתישהו בחייכם, או בטח לא עשה לכם כל רע עד כדי כך שמגיע לו להיכלא.

בעלי הפנסיונים

בבקשה מכם, אל תעלו בצורה משמעותית את המחירים בתקופת החגים. ברור שזוהי פרנסתכם, אך תדעו כי העלאת המחירים גוזרת את דינם של כלבים רבים.

בעלי חוות גידול כלבים וחנויות לבעלי חיים

גלו אחריות ותנו תשומת לב לאנשים להם אתם מוכרים את כלבים וחתולים - לא כל מי שמרבה במחיר אחראי מספיק לגדל בעל חיים. מדי שבוע מגיעים אלינו גם כלבים וחתולים גזעיים שנמכרו למשפחות שלא עמדו בפיתוי ורק לאחר מספר ימים הבינו את גודל האחריות. השתדלו למכור בעלי חיים שלא הונפקה להם תעודה וכשהם מעוקרים או מסורסים, לטווח הארוך זה גם טוב לעסקים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אגודות ועמותות לבעלי חיים

באשר הן פתחו את השערים! לא פעם אנו מקבלים בעלי חיים מאזור הצפון והדרום בטענה כי אף אגודה באזורם אינה מוכנה לקלוט את בעל החיים, ולכן הנטל נופל עלינו. כמו כן בשום פנים אל תמסרו לאימוץ בעל חיים בלי שעיקרתם או סירסתם אותו, אחרת נוצר פה מעגל אין סופי של גורל ידוע מראש.

ווטרינרים

שכנעו את לקוחותיכם לסרס ולעקר את בעל החיים שלהם והורידו מחירים אם צריך. הירתמו למשימה לדלל את בעלי החיים המגיעים לשערי האגודות. עזרו להגדיל את הביקוש על ההיצע לבעלי חיים על ארבע.

מאכילי חתולים

אין ספק שאתם הצדיקים האמיתיים בכל הקשור לעזרה וטיפול בבעלי החיים, אך ברצוננו לבקש קצת יותר - גלו אחריות כלפיהם יותר מאשר רק להאכילם, דאגו לעקרם ולסרסם. התקשרו למוקד העירוני ואם הווטרינר העירוני לא מוכן לטפל בהם התקשרו אלינו לצער בעלי חיים ת"א - נשמח לעקרם ולסרסם במחירי עלות של כמה עשרות שקלים בודדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully