וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במי אתם בוחרים?

ליבי אביכזר

28.9.2008 / 12:57

גם השבוע אנחנו ממשיכים להלשין לכם על המתמודדים בבחירות המקומיות ששלטי תעמולה שלהם נתלים במקומות אסורים ופוגעים בסביבה. וגם אתם - דווחו לנו

חודש לאחר שהכריזה המועצה לישראל יפה על יציאתה לקמפיין הארצי "בחירות נקיות" שמטרתו שמירה על תעמולת בחירות נקייה וסביבתית, ממשיכים מתנדבי המועצה לפעול במרץ ולסייר ברחבי הארץ כדי למנוע מהמועמדים לבחירות המקומיות ותומכיהם לזהם את הסביבה.

מאות מתנדבי המועצה שבו וביקרו בשבועות האחרונים ברשויות המקומיות ברחבי הארץ ובדקו מי תולה שלטים פיראטיים, מי מדביק פוסטרים במקומות אסורים ומי מלכלך את רחובות הערים באמצעות הפצת כרוזים.

אז מי באמת?

מממצאי המתנדבים עולה כי בערים שפרעם (המועמדים אמון ענבתאוי, נאהד ח'אזם, ואף ראש העיר הנוכחי עורסן ואסין) שעב (יו"ר המועצה הנוכחי פייסל שחברי והמועמד על ח'ואלד) וטמרה (המתמודד לראשות העיר קאסם אבו אלה'גא), המתמודדים השונים לרשויות המקומיות אינם מקפידים על תעמולת בחירות סביבתית נקייה, ומשתמשים באופן פיראטי במקומות ציבוריים לצורך מימוש תעמולת הבחירות שלהם.

לדברי סמנכ"ל המועצה לישראל יפה, ויצמן משיח: "על המתמודדים להבין כי מקומות ציבוריים אינם נחלתם הפרטית ואינם יכולים להוות שולחן עבודה לתעמולת בחירות מכל סוג שהוא. המועצה לישראל יפה תמשיך לפקח לאורך כל התקופה הקרובה עד ה-11 בנובמבר, מועד הבחירות המקומיות, על התנהגותם התעמולתית של המתמודדים"

גם אנחנו בוואלה! אג'נדה נמשיך לעקוב ולדווח לכם על מועמדים שלא שומרים על סביבה נקייה. ואתם, ספרו לנו על מי שטוען שיפעל לטובתנו, ובינתיים מזהם את הסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully