וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש שנות מאסר לתוקף הקשישה מלכה יריב

קובי מנדל

28.9.2008 / 10:12

מאיר אזואט הורשע עם חבריו בתקיפת הקשישה מלכה יריב בחיפה. לאחר מתן גזר הדין גידפו בני משפחתו את השופטת, ירקו לעברה ונעצרו

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר היום (ראשון) חמש שנות מאסר על מאיר אזואט, שהורשע עם חבריו בתקיפת הקשישה מלכה יריב בת ה-82 בנובמבר 2007, לאחר שמשכה כסף בכספומט בחיפה. השופטת ברכה בר-זיו גם הורתה לאזואט לפצות את הקשישה בסכום של 25,000 שקלים. השופטת ציינה בגזר הדין כי בבואה לגזור את דינו של הנאשם לקחה בחשבון את נסיבות חייו הקשות, חרטתו והודאתו. עם זאת, אין בכל אלה כדי להביא לענישה מקלה. בתום הדיון התפרעו בני משפחתו, גידפו את השופטת, ואחד אף ירק לעברה. כמה מבני המשפחה נעצרו.

בחודש יולי גזר בית המשפט שש שנות מאסר על הנאשם העיקרי בפרשה, אושרי קבלאווי. כמו כן, הורשע קבלאווי בקשירת קשר לביצוע פשע ונגזר עליו לשלם 30 אלף שקלים כפיצוי ליריב.

התקיפה אירעה לאחר שיריב, תושבת תל אביב, הוציאה 1,500 שקלים מהכספומט ועשתה דרכה לבית אחותה בחיפה בו התארחה. קבלאווי, אזואט ונאשם נוסף עקבו אחריה, וכשהגיעה לכניסה לבית, תקף אותה קבלאווי מאחור, הפיל אותה בחוזקה ארצה וחטף ממנה בכוח את תיקה חרף התנגדותה. השלושה נמלטו מהמקום בעוד הקשישה שרועה על הרצפה כשהיא שותתת דם. כתוצאה מהתקיפה נחבלה המתלוננת קשות בפניה ובשיניה ונגרם לה שבר בשורש כף היד.

השופטת בר זיו הוסיפה: "במסגרת שיקולי לעונש אני לוקחת בחשבון את 'זעקתה' הכנה של המתלוננת, דבריה כי היא 'משמשת פה' לכל הקשישים ובקשתה להתחשב בהם ולהגן עליהם, כדי שדברים כאלה לא יחזרו. לצערי, אני מודעת לעובדה כי גם אם אמצה את הדין עם הנאשם, לא יהיה בכך כדי להביא שמעשים כאלה לא יחזרו, אך ברי לי כי לפחות יהיה בה כדי להרתיע אחרים ולגמול לעבריין כרשעתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully