וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני מכחישה: לא הצעתי למופז תיק

28.9.2008 / 8:40

"יו"ר קדימה לא עוסקת בתיקים של היום שאחרי", אמרו בלשכת שרת החוץ. "הדבר נכון לגבי כולם, כולל שר התחבורה שאול מופז"

יו"ר קדימה ציפי לבני הכחישה הבוקר (ראשון) את הפרסומים לפיהם התקשרה לשר התחבורה שאול מופז כדי להציע לו תיק בממשלתה. לדברי דובר השרה, "יו"ר קדימה לא עוסקת בתיקים של היום שאחרי, ודאי שלא החליטה והציעה כאלה", הוא אמר. "הדבר נכון לגבי כולם, כולל שר התחבורה שאול מופז".

לפי הפרסומים, לבני התקשרה למופז ואמרה לו כי היא מקווה שיכהן בממשלתה וימשיך להיות חלק מהנהגת קדימה. על פי ההערכות צפויים השניים להיפגש במהלך השבוע. מופז השוהה בחופשה בביתו בכוכב יאיר מאז נצחונה של לבני בפריימריז, ישוב ביום חמישי לאחר החג לעבודתו במשרד התחבורה וההערכה היא כי בסופו של דבר יחזור גם לפעילות פוליטית. מלשכת מופז נמסר בתגובה כי השניים לא שוחחו בנושאים פוליטיים ולא עסקו באיוש תיקים.

בחזית המו"מ הקואליציוני לא הושגו לפי שעה פריצות דרך. בעבודה הבהירו כי התנאים לא בשלו לתחילת המו"מ שכן תביעות המפלגה בעיקר בנוגע לפריצת מסגרת התקציב לא נענו. למרות זאת, לבני ויו"ר מפלגת העבודה שר הביטחון אהוד ברק מקיימים קשר יומיומי וההערכה היא כי לאחר ראש השנה יחל מו"מ מסודר בין הצוותים. היום צפויה להיערך פגישה נוספת בין צוותי המו"מ של ש"ס ונציגי לבני במטרה לדון בחלופות לקצבאות הילדים - דרישה מקדמית של ש"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully