וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות התחלפו כמו בסרטים

28.9.2008 / 1:28

האחות השופטת רצתה להרוויח כסף גם מעבודתה כעורכת דין ושלחה את אחותה התאומה למלא את מקומה. השתיים מואשמות בהונאה

אולי הן לא הכירו את מחזה הזמר "שלמה המלך ושלמי הסנדלר", אך את הרעיון הכללי הצליחו תאומות מאיטליה להפנים. תושבת איטליה, שעבדה לפרקים כשופטת בבית המשפט ועורכת דין נתנה לאחותה התאומה לעשות את תפקידה בבית המשפט, כדי שלא לאבד את שכר הטרחה בעת שנאלצה להיות בשני מקומות באותו הזמן. התאומות מצפון איטליה, בנות 54, הואשמו בסוף השבוע בהונאה ויישפטו בחודש ינואר הקרוב, כך דיווח העיתון האיטלקי "קוריר דלה סרה" באתר האינטרנט שלו.

אחת מהתאומות, שאוהבת שפונים אליה בשמה הפרטי בלבד, גבריאלה, עובדת רוב הזמן כעורכת דין, אך מדי פעם משמשת גם כשופטת כבוד. באיטליה, שופטי כבוד עובדים במשרה חלקית בשביל להקל על שופטי בית הדין כשהללו סובלים מעומס בתיקים בהם הם מטפלים. באחד הימים בהם התבקשה גבריאלה לשמש כשופטת, החליטה לשלוח את אחותה פטריזיה כדי להחליפה במשפט כפרקליטה בבית משפט הסמוך למילאנו.

אך כמובן שכמו בסיפורים, פטריזיה, שאינה עורכת דין כגבריאלה, גבתה את שכר הטרחה מלקוחותיה למרות שלא באמת עשתה את תפקידה נאמנה. הלקוחות גילו את תרגילן של האחיות והחליטו לתבוע אותן על הנזק שנגרם להם. התובע הכללי, החליט להגיש נגד השתיים תביעה בגין הונאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully