וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייס: "לדון באיומי אחמדינג'ד על ישראל"

26.9.2008 / 19:22

בדיון במועצת הביטחון, אמרה שרת החוץ של ארה"ב, כי "לא יתכן שמדינה החברה באו"ם מאיימת בהשמדת מדינה אחרת החברה באו"ם"

שרת החוץ האמריקאית קונדוליזה רייס אמרה הערב (שישי) כי תבקש ממועצת הביטחון של האו"ם לקיים דיון מיוחד בנושא איומיו של נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד על ישראל. בדיון במועצת הביטחון בנושא המשך הבנייה בהתנחלויות, אמרה רייס, כי "בראש רשימת האיומים על השלום העולמי, נמצאים הדברים של אחמדינג'ד, כי 'ישראל תיעלם בקרוב מהמפה ותחדל להתקיים'".

"ארה"ב מבקשת כי המועצה תתכנס בקרוב ותקיים דיון חירום לאור העובדה שמדינה החברה באו"ם מאיימת בהשמדת מדינה אחרת החברה באו"ם", אמרה רייס.

בנאומו השבוע בעצרת הכללית של האו"ם, אמר הנשיא האירני, כי "הישות הציונית עדיין כובשת את העם הפלסטיני וגוזלת את אדמותיו. הציונים מחסלים, פולשים ומרעיבים את הפלסטינים". לדבריו של אחמדינג'ד, "מועצת הביטחון של האו"ם לא עושה דבר ולפעמים תחת לחצים אף סוללת את הדרך לכובשים הציונים. אולם המשטר הציוני הגיע לסוף דרכו, הוא נועד לתוקפנות והיום הוא חלש יותר והוא לא יכול להמשיך".

אחמדינג'ד המשיך לתקוף מעל הבמה את ישראל. "המשטר הציוני יתרסק ואין כל דרך שיצליח להיחלץ מהביצה שיצרו הוא ותומכיו", אמר. לדבריו, "אירן תומכת במאבק לשחרור פלסטין הכבושה". "למרות שמדובר במיעוט, הציונים שולטים בכלכלה העולמית ומשפיעים על קבלת ההחלטות הפוליטיות בארה"ב ואירופה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully