וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדופיל בן 15 שוחרר וחזר לתקוף ילדים

נתיב נחמני

26.9.2008 / 9:56

הנער, תלמיד ישיבה בבני ברק, הואשם בתקיפת ילדים בני 4-8, אך שוחרר למעצר בית. הלילה נעצר בחשד שאנס עוד עשרות ילדים

פדופיל סדרתי בן 15 שהואשם בתקיפה מינית של 12 ילדים ושוחרר למעצר בית, נעצר הלילה (שישי) שוב בחשד שהפר את תנאי מעצרו ותקף מינית עשרות ילדים נוספים. בחקירותיו במשטרת מרחב דן הודה הנער בביצוע ארבעה מקרים של תקיפה מינית בילדים, אך על פי החשד הוא ביצע תקיפות נוספות.

לפני כארבעה חודשים הוגש לבית משפט המחוזי בתל אביב כתב אישום חמור ביותר נגד הנער, שבנובמבר השנה ימלאו לו 15. על פי כתב האישום, הנער ביצע מעשים מגונים ומעשי סדום אכזריים ב-12 ילדים וילדות בגילאי 4-8. הוא מואשם כי נהג לקחת לחדרי אשפה ולחצרות בניינים את הילדים, אותם פגש אקראית ברחובות השכונה בבני ברק בה נמצאת הישיבה בה הוא לומד, ושם ביצע בהם את המעשים. בשני מקרים בהם הודה, הבחין הנאשם בילדים, ילדה בת חמש וילד בן ארבע, כשהם עולים עם הוריהם לבניין מגוריהם. לדבריו, הוא ארב להם מתחת לבניין, וכשירדו הוביל אותם למקום מסתור, שם על פי החשד תקף אותם.

עם הגשת כתב האישום, דן בית המשפט בתנאי מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, ונקבע כי הנאשם הצעיר ישהה במעצר בית בישיבה בה הוא לומד בתנאי פנימייה ויהיה תחת השגחת הסגל. אולם, נראה שההשגחה לא היתה מספקת, והנער נעצר בחשד שחזר לסורו ואנס ילדים נוספים.

מקור הבקיא בפרטי החקירה סיפר לוואלה! חדשות כי הצעיר טוען שנאנס בעצמו בעבר על ידי אחד מהרבנים בישיבה בה הוא לומד. לדבריו, אז נחשף לראשונה למעשים מסוג זה ובכך הוא תולה את האשמה. הבוקר, הובא החשוד לבית משפט השלום לנוער לדיון בהארכת מעצרו. "זה אחד התיקים הקשים ביותר שראיתי", אמרה השופטת רות בן חנוך והאריכה את מעצרו בשבוע. עורך דינו של הנער, אילן אזולאי, סרב להתייחס למקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully