וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיגי העולם באו"ם? ברלוסקוני נהנה בספא

25.9.2008 / 19:46

ראש ממשלת איטליה ביטל את ביקורו בארצות הברית בטענה שהוא עסוק במשבר במדינתו. את השיחות הוא החליף במסאז' מהנה

כל מנהיגי העולם הגיעו למטה האו"ם בניו יורק כדי להשתתף ולהשמיע את קולם בוועידה השנתית, אך ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני ביטל את הופעתו במקום מסיבה לא ברורה. מקורות במשטרת המדינה הודיעו היום (חמישי) כי באותה שעה בה אירן וישראל החליפו מהלומות מילוליות מעל בימת הנואמים, ברלוסקוני בילה את זמנו בספא רפואי. משרדו של ראש הממשלה האיטלקי סירב להגיב על הדברים או לדווח על מצב בריאותו.

ערוצי התקשורת באיטליה דיווחו כי המיליארדר בן ה-72 קיבל טיפול בבעיות גב קלות, בספא היוקרתי "מסג'ו די מלצול טוסקלנו", בטירה שהוסבה למכון יוקרתי צפונית לרומא. גם מנהלי הספא סירבו לאשר או להפריך את שהותו של ברלוסקוני במקום, אך אמרו כי בימים אלה המכון סגור לציבור הרחב. ראש הממשלה היה אמור לבלות את השבוע בארצות הברית, ואף לשאת נאום מול ועידת האו"ם ביום שישי.

שר החוץ האיטלקי פרנקו פרטיני, שהגיע לניו יורק במקומו, אמר שראש הממשלה החליט להישאר באיטליה בשל שיחות חירום שנועדו להציל את חברת התעופה הלאומית "אליטליה" מקריסה. אך אותן השיחות נוהלו בידי עוזרו הקרוב של ברלוסקוני, גיאני לטה.

בעוד השתלות השיער ומכוני השיזוף נוטים לסייע לראש הממשלה להיראות צעיר לגילו, זו אינה הפעם הראשונה בה הוא סובל מעיות בריאותיות. בחודש יוני האחרון נצפה ברלוסקוני כשהוא כושל ברגליו לאחר שנאם בפני יזמים צעירים. בחודש דצמבר בשנת 2006, טס ראש הממשלה לארה"ב לטיפול בקצב לב בלתי תקין. חודש קודם לכן, התעלף במהלך נאום באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully