וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: הסימנים מעידים על קיצה של ישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

25.9.2008 / 12:18

לדברי בכיר הארגון ברצועה מחמוד א-זהאר, הצעת חוק פינוי-פיצוי וכישלון חזון א"י השלמה מעידים על סופה הקרב של "הישות הציונית"

"כל העדויות מצביעות על כך שהישות הציונית עומדת להיעלם" – כך אמר היום (חמישי) בכיר חמאס ברצועה ושר החוץ לשעבר, ד"ר מחמוד א-זהאר. לטענתו, הסימן הבולט ביותר לנפילתה הקרובה של ישראל הוא סיומה של אשליית המדינה היהודית על כל שטחי פלסטין ההיסטורית והצהרתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט לפיה יש לפצות את המתנחלים שיתפנו מהגדה המערבית.

לדבריו, ישנם סימנים נוספים המעידים על כך שמדינת ישראל מגיעה לקיצה. "כל התוכניות הבינלאומית הגדולות של ארצות והמעבר נכשלו כולן בהשגת יעדיהן. הם יעמדו בפני סכנה בכל מקום שבו הם ימשיכו לבצע את פשעיהם", הבטיח.

א-זהאר ציין כי כיבוש פלסטין וירושלים נעשה בדרישה של המערב והבטיח להמשיך ולהיאבק בכיבוש. "נמשיך לפעול למען להשבת כל המקומות הקדושים שנגזלו מאיתנו. זוהי משימתו של כל אדם מוסלמי באשר הוא", אמר.

בהתייחסו להסכם הרגיעה ברצועת עזה בין ישראל לחמאס אמר כי מדובר ב'מנוחת הלוחם'. "אנו נושאים הבטחה מאללה שלא להפסיק את תוכנית ההתנגדות. יחד עם זאת, יש רגעים שבהם אנו אוספים את עצמנו כדי לשפר את האימונים שלנו, את החימוש שלנו, את ההתפתחות שלנו ואת התיאום שלנו. אנו נחושים למלא אחר הבטחת אללה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully