וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול יעקוב אחרי הכלב שלכם

25.9.2008 / 5:26

באיטליה ובפ"ת יוקם מאגר DNA לזיהוי כלבים. כך ניתן יהיה לדעת מי מבעלי הכלבים לא אסף את גללי חיית המחמד שלו ולהטיל עליו קנס

מסתבר שגללי כלבים ברחובות אינם רק מטרד להולכי הרגל, אלא יכולים גם לשמש ראיה כנגד בעלי הכלבים ולגרום להם נזק כלכלי. עיר בצפון איטליה מתכננת להקים מאגר די.אן.איי של כל הכלבים הרשומים בשטחה, ולאחר מכן לאסוף דגימות מגללי כלבים שלא נוקו מהמדרכות ובאמצעותם לזהות את הכלבים ובעליהם. על הבעלים שלא ניקו את צואת חיית המחמד שלהם יוטל קנס כספי.

"אם תקנות ואזהרות אינן עוזרות, ננסה את הגנטיקה", אמר אנטוניו פרנסיפ, חבר מועצת העיר ורסלי, לעיתון האיטלקי "לה סטמפה". "אני רוצה עיר נקייה", הוסיף האיש שמופקד על איכות הסביבה בעיר בת 45,000 התושבים הסמוכה לטורינו. גובה הקנס שתגבה העירייה מבעלי הכלבים עדיין אינו ידוע, אך העלות של בדיקת די.אן.איי לדגימה אחת של גללי כלב מוערכת ב-65 שקל (13 יורו).

גם בעיר פתח תקווה הושק החודש פרויקט דומה למשך תקופת ניסיון של חצי שנה. העירייה החלה להתקין ברחבי השכונה נווה עוז פחים לאיסוף צואת כלבים, מהם יילקחו דגימות די.אן.איי של גללי הכלבים. לאחר לקיחת הדגימות, תוכל העירייה לבדוק אילו בעלים דאגו לאסוף את גללי הכלבים אחריהם ואילו לא עשו זאת. זאת בהתאם לרישומי הכלבים ונתוניהם הרפואיים בשירות הווטרינרי העירוני. בעלי הכלבים שיתברר כי אספו את גללי הכלבים לפחים המיוחדים בשכונה, יזכו בפרסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully