וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חזרה בה: הצעיר נהרג במירוץ מכוניות

קובי מנדל

24.9.2008 / 17:53

צעיר בן 19 נהרג מפגיעת רכב במפרץ חיפה. המשטרה הכחישה כי מדובר במירוץ, אך בדיון הקשור לתאונה עלה כי השתתף במירוץ וברח

צעיר בן 19 שנהרג בחודש אוגוסט מפגיעת מכונית כשהלך לצד הכביש במפרץ חיפה, נהרג מפגיעת רכב במהלך מירוץ מכוניות - כך אישרה היום (רביעי) לראשונה המשטרה בדיון בבית המשפט. הודאת המשטרה היום סותרת את ההודעה שפירסמה סמוך לתאונה, אז שללה את הטענה כי מירוץ מכוניות גרם לתאונה הקטלנית. בדיון שנערך בבית משפט השלום לתעבורה בחיפה, ביקש בלל עומר סח, בעל רכב שהשתתף במירוץ, להשיב את רישיונו שנפסל באופן מנהלי לאחר התאונה.

השופט שלמה בנג'ו ציין כי מחומר הראיות עלה שסח וחבריו הגיעו למתחם המפרץ כדי להתחרות וכי המקום משמש אתר לספורט המפוקפק. עוד עולה כי רכבו של סח נבנה על מנת להשתתף במירוצים, וצויד במנוע מחוזק וצינור פליטה מיוחד כדי להעניק לרכב עוצמה מקבילה לזו של רכב ספורט.

השופט סירב לקבל את בקשתו של סח, וקבע שהוא מוגדר כנהג מסוכן, משום שנהג בזמן פסילה, או לפי גרסתו, התיר לאחר לנהוג ברכב לצורך ביצוע תחרות במקום בו ישנם עוברים ושבים, הפקיר את המנוח עם בריחתו ממקום האירוע, בידיעה שפגע בו, הסתיר את הרכב בסמטה, ולאחר מכן הסתתר ואף שיקר לקצין המשטרה. "התנהגותו של סח לאחר האירוע מלמדת אף היא על זלזול בחוק", קבע השופט, "בהתנהגותו גילה כי הינו חסר רסן, חסר עכבות וחסר מעצורים, מזלזל בחוק ובאוכפיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully