וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מגבשת כתב אישום נגד אביב אבוטבול

נתיב נחמני

24.9.2008 / 17:20

מעצר בנו של העבריין צ'רלי אבוטבול בגין אחזקת נשק הוארך. הוא ואחיו נעצרו בחשד לתקיפת ציון רובין, אך משזה לא העיד, בוטל החשד

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של אביב אבוטבול, בנו של העבריין צ'רלי אבוטבול, החשוד בהחזקת אמצעי לחימה שנתפסו במהלך פשיטת המשטרה על ביתו, ומסתמן כי יוגש נגדו כתב אישום בתום תקופת מעצרו. מעצרו של אחיו, אדם, החשוד בתקיפה הוארך גם הוא ביום אחד.

בתחילה נעצרו האחים בחשד לניסיון רצח ציון רובין, אחיה של רעות רובין, עדה במשפט המתנהל נגד אחיהם פרנסואה בגין רצח הנער רענן לוי. אדם היה הראשון שנעצר לפני כשבועיים ואחיו נעצר מספר ימים אחריו. בדיונים הקודמים להארכת מעצרם טענה המשטרה כי השניים דקרו את רובין ותקפו אותו במכות, אך מכיוון שרובין מסרב להעיד, החוקרים מתקשה להוכיח את מעורבותם באירוע והאחים נוקו מהחשדות.

עם מעצרו של האח הגדול אביב, נתפסו אמצעי לחימה בחניון הבניין בו הוא גר, ובגין כך הצהיר היום נציג המשטרה כי יוגש נגדו כתב אישום ביום ראשון הקרוב. ההחלטה על כך התקבלה אתמול בערב, ובדיון שנערך היום בבית המשפט חשפה המשטרה בתשובה לשאלת עורכי דינו של אבוטבול, כי מאחד מכלי הנשק שנתפסו בחיפוש פותחה דגימת ד.נ.א התואמת לחשוד. כלי הנשק שנתפסו הם שני אקדחים, רימון ומחסנית, שנמצאו בארון חשמל מתחת לבניין מגוריו. "אנחנו מאמינים שבעצם תפיסת אמצעי הלחימה נמנע פיגוע פלילי נוסף מבית היוצר של החשוד", אמר בשבוע שעבר נציג המשטרה בבית המשפט, אך לא פירט מעבר לכך דבר.

"המשטרה מנסה בכל דרך להדביק עבירות למשפחת אבוטבול וכך גם טענו בהארכות המעצר הקודמות", אמרו היום לוואלה! חדשות עורכי דינם של האחים, משה שרמן ודוד יפתח. "לפי דעתנו, כל הפרשה של ציון רובין היתה רק לצורך השפעה על בית המשפט שבקרוב צריך לתת החלטה בתיק הרצח של אחיהם פרנסוואה. זה דבר חמור שצריך שיעבור בדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully