וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק אובמה - פוליטיקאי ומפיק מוזיקלי

טלי גולדשטין

23.9.2008 / 19:59

המועמד הדמוקרטי לנשיאות הוא להיט חם גם בתעשיית המוזיקה: יוציא לאור פסקול שיכלול שירים של סטיבי וונדר ושריל קרואו

לאחר חודשים של סרטוני הוקרה ביו-טיוב וקליפים בלתי רשמיים של שירים, המועמד הדמוקרטי לנשיאות יכול למנות הישג נוסף לשורת הישגיו – מפיק מוזיקלי. ה"טלגרף" הבריטי דיווח היום (שלישי) כי אובמה יוציא לאור פסקול רשמי של מסע הבחירות שלו, שיכלול אמנים מכובדים כגון סטיבי וונדר, קניה ווסט והזמר אדם לוין מלהקת "מרון 5".

הפסקול, בדומה לסיסמת הקמפיין של אובמה, נקרא " Yes We Can: Voices of a Grassroots Movemen” והוא יראה אור בעזרת שיתוף פעולה עם חברת "הידן ביץ' רקורדס", שניהלה את המשא ומתן לגבי זכויות האמנים המשתתפים. הרווחים מהדיסק יעברו לקמפיין.

"דנו זמן רב כיצד נצליח לרתום את התופעה הטבעית שהתפתחה בקרב אמנים כה רבים – התמיכה באובמה", אמר מנכ"ל "הידן ביץ'" סטיב מק'קיבר. "הקונספט היה לתרגם את השראה שמעורר אובמה, להעניק לאנשים מזכרת ובמקביל, לייצר אפיק מימון חדש לקמפיין", הוסיף. הפסקול, המסמל את העבר ואת העתיד, יכלול גם שירים של ג'ון מייר, שריל קרואו וג'ון לג'נד ושירים ישנים יותר כגון " Signed, Sealed, Delivered" ו" I'm Yours" של סטיבי וונדר.

בניגוד לאובמה, תעשיית המוזיקה לא הראתה התלהבות גדולה לגבי המועמד הרפובליקני ג'ון מקיין. דוברו טאקר באונדס אמר בתגובה: "זה אירוני שביום שהכלכלה קורסת, ברק אובמה לא מפרסם תוכנית כלכלית אלא אלבום רוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully