וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לפוליטיקה? מופז ישוב בקרוב מחופשתו

פנחס וולף

23.9.2008 / 18:03

שר התחבורה ישוב מחופשתו הקצרה במיוחד לאחר ראש השנה. מקורביו: הוא טרם החליט. משרד רה"מ: לא הוגשה בקשה רשמית לחופשה

חוזר לחיים הפוליטיים? שר התחבורה שאול מופז, שרק לפני ימים ספורים הודיע כי החליט לקחת הפסקה מהחיים הפוליטיים, לאחר שהפסיד בפריימריז לראשות קדימה, צפוי לחזור בקרוב מחופשתו. במכתב ששלח היום (שלישי) למזכיר הממשלה עובד יחזקאל כתב מופז, כי יסיים את חופשתו ביום חמישי הבא, לאחר ראש השנה.

החלטת מופז מאשרת את התבטאויות מקורביו בימים האחרונים, כי הוא ישוב בקרוב לפעילות פוליטית. עם זאת, בגלי צה"ל דווח כי לפי מקורביו חזרתו של מופז מהחופשה לא מצביעה בהכרח על חזרתו לפוליטיקה. ממשרד ראש הממשלה נמסר, כי מופז מעולם לא הגיש בקשה רשמית לחופשה.

תומכי שר התחבורה שאול מופז יפגינו ביום חמישי הקרוב סמוך לביתו שבכוכב יאיר, בדרישה שיקצר את חופשתו עוד יותר ו"יחזור להיות חלק מהנהגת קדימה, לקראת האתגרים מפניהם המפלגה עומדת". הפעילים יקיימו את ההפגנה בעקבות קריאתן של חברת הכנסת רונית תירוש ושרת התיירות רוחמה אברהם בלילא במהלך הטקס.

אתמול נפגש מופז עם שרים וחברי כנסת שתמכו בו בפריימריז על ראשות קדימה, ביניהם אברהם בלילא וזאב בוים. גורמים ששוחחו עם מופז סיפרו כי הוא נשמע רגוע ומפויס והודה להם על הסיוע במירוץ על ראשות המפלגה. מופז הסביר כי חש צורך לצאת לחופשה, אך לפי התרשמות מקורביו, מדובר בחופשה של כמה שבועות בלבד, וייתכן שכבר אחרי החגים ישוב לפעילותו, גם במשרד התחבורה.

לדברי הגורמים ששוחחו עמו, אחרי היוודע תוצאות הפריימריז ביום חמישי וניצחונה של ציפי לבני בהפרש מזערי, חש מופז מיאוס, ובתגובה מיידית הודיע על יציאתו לחופשה. בהודעת פסק הזמן, התרשמו בני שיחו, מופז הביע אי-אמון בשרת החוץ ציפי לבני בכך שאותת כי אין בכוונתו לקחת חלק בממשלה עתידית שתקים.

בסוף השבוע, אמרו הגורמים, כי מופז הבין כי מדובר בצעד דרמטי מדי. מקורביו של מופז אישרו אף הם אתמול כי בשום שלב הוא לא הודיע על פרישה מוחלטת אלא אמר כי ייקח "פסק זמן" בלבד. לדבריהם, ה"התפטרות" היתה פרשנות של כלי התקשורת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully