וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בעבודה: "מתקרבים לממשלת לבני"

פנחס וולף

23.9.2008 / 8:38

לדבריו, "יהיה קשה להסביר לציבור מדוע אנו מובילים לבחירות". על דרישות המפלגה: "אנו מבקשים הרבה פחות מש"ס"

"יש סיכוי של למעלה מ-50 אחוז לכניסת מפלגת העבודה לממשלה שציפי לבני מנסה להרכיב" - כך אמרו הבוקר (שלישי) לוואלה! חדשות גורמים במפלגת העבודה. לדבריהם, "אם לבני תעמוד בתנאים בסיסיים של ממשלה יציבה, גם למפלגת העבודה תהיה סיבה להישאר בממשלה. הציבור לא ערוך לבחירות ולא יהיה אפשר לשכנע אותו על הסיבות מדוע אנחנו הולכים לבחירות".

אחד הקשיים של העבודה בממשלה הן הרפורמות של שר המשפטים דניאל פרידמן, אולם במפלגה מעריכים כי עמדותיה של לבני קרובות יותר לעמדותיהם, ולכן לא צפויים קשיים בנושא. בכל מקרה, הגורמים מדגישים כי העבודה לא תאפשר את המשך הרפורמות של פרידמן. "מעכשיו הכל תלוי בלבני. אם היא תרצה להרכיב ממשלה היא תוכל. הצעדים שלבני צריכה לעשות כדי שמפלגת העבודה תרצה להיות חלק בממשלה הם לא ממש משמעותיים, בטח פחות קשים מקצבאות הילדים". גם בנושא עתיד ירושלים במו"מ עם הפלסטינים, העריכו הגורמים שלבני קרובה יותר לעמדות מפלגת העבודה מלש"ס, שהתנתה את כניסתה לממשלה בין היתר בשמירה על אחדות ירושלים.

ח"כ סילבן שלום (ליכוד), בתגובה למגעים שש"ס מנהלת עם לבני: "אני קורא לש"ס לא להצטרף לממשלת כישלון שקוויה הם חלוקת ירושלים, ירידה מהגולן וחזרה לקווי 67'. כל ממשלה, אם תקום, תשרוד מספר חודשים בלבד. מי שאומר כי הוא פועל בשם פוליטיקה אחרת, ראוי שגם יישם זאת וילך לבחירות ויתן לעם לומר את דברו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully