וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן בן דב במו"מ למכירת חלקו בקניון מול הים

רז סמולסקי

22.9.2008 / 11:05

חברת טאו תשואות שבשליטתו מנהלת מגעים ראשוניים למכירת 25% מהקניון האילתי המצליח לחברת מליסרון

חברת טאו תשואות שבשליטת איש העסקים אילן בן דב הודיעה היום כי היא מנהלת משא ומתן ראשוני למכירת חלקה בקניון מול הים באילת לחברת מליסרון. לחברת מליסרון שני קניונים נוספים: קניון רננים ברעננה וקניון הקיריון בקריית ביאליק.

בסוף 2006 רכשה טאו בשותפות עם חברת הביטוח הפניקס 50% מקניון מול הים באילת תמורת 264 מיליון שקל. חלקה של טאו עמד על כ-130 מיליון שקל. במארס הודיעה טאו לבורסה כי היא מנהלת משא ומתן למכירת חלקה בשותפות עם הפניקס, כלומר 25% מהקניון.

מול הים נחשב לאחד האטרקטיווים מבין הקניונים בישראל. הוא פטור ממע"מ, נהנה עדיין מבלעדיות בעיר הנופש הגדולה בישראל, משתרע על פני כ-20 אלף מ"ר שבהם פועלים כ-350 עסקים ונחשב לאחד המוצלחים מבחינת פדיון למ"ר. שכר הדירה הממוצע למ"ר בקניון נאמד ב-1,050 דולר, ורווחיו מוערכים ב-60-55 מיליון שקל בשנה.

טאו תשואות היא זרוע ההשקעות של בן דב המנוהלת על ידי יוסי ארד. מאז תחילת השנה, נחתכה מניית החברה בשיעור חד של 59% והשלימה צניחה חופשית של כ-75% מאז תחילת מאי. שווי החברה צנח ל-114 מיליון שקל.

באחרונה, מימשה החברה גם חבילת מניות של חברת נכסים ובניין בהיקף של 56 מיליון שקל ומכרה 22 מיליון איגרות חוב של החברה מסדרה ג' בשער של כ-89 אגורות לכל 1 שקל ערך נקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully