וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפונים מחומש: "צה"ל מתחנף לפוליטיקאים"

יהושע בריינר

21.9.2008 / 17:06

עימותים פרצו היום בין צה"ל למתנחלים במהלך פינוי מהריסות הישוב. לדברי המתנחלים, "צה"ל מנסה לפנות אותנו באובססיביות"

עימותים בין כוחות צה"ל לבין מתנחלים בחומש. כוחות צה"ל מנסים בפעם השלישית היום (ראשון) לפנות מתנחלים שעלו להריסות ההתנחלות חומש שבשומרון. לדברי המתנחלים, מדובר בצעד חדש של מערכת הביטחון, שכן עד היום היו אלו כוחות מג"ב בדרך כלל את השוהים במקום. "כנראה שמישהו בצה"ל מונע על ידי אינטרסים פוליטיים, אחרת קשה להסביר את האובססיביות בה מנסים לפנות התנחלויות ביהודה ושומרון בתקופה האחרונה", אומרים המתנחלים.

לדברי המתנחלים, גם במהלך סוף השבוע נרשמו מספר ניסיונות לפנות את אנשי חומש בלא הצלחה. "כל הניסיונות הללו רק מחזקים אותנו ומראים לנו מדוע חשוב להמשיך להיות שם. ככל שיטרידו אותנו כך יתגברו מספר המתנחלים במקום", אומר יוסי דגן ממטה 'חומש תחילה'. המתנחלים הוסיפו, כי "מישהו בצבא החליט משום מה שזה הזמן להתסיס את השטח ולהתריס את ציבור המתנחלים. לא נתפלא אם מאחורי ההחלטות האחרונות עומד אינטרס של גורם צבאיים בכירים להתחנף למערכת הפוליטית".

כזכור, ביום חמישי האחרון טענו המתנחלים כי מפקד גדוד שמשון, הגדוד שמנסה לפנות את אנשי חומש גם היום, תקף באלימות שני צעירים במקום וגנב מהם ציוד. בצה"ל הכחישו את הטענות ואמרו כי המתנחלים הפרו עימם הסכמים מוקדמים. ב-14 החודשים האחרונים ביצעה מערכת הביטחון עשרות ניסיונות פינוי בחומש, אולם בכל פעם חזרו המתיישבים למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully