וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד צעיר שתקף מאבטחים במועדון

עדי שמחוביץ

21.9.2008 / 15:55

יחיאל ברונסקי, בן 24 מירושלים, דקר את המאבטחים שסילקו אותו ממועדון בעיר ושעט עם מכוניתו לעבר המועדון תוך סיכון המבלים האחרים

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד יחיאל ברונסקי, בן 24 מירושלים. ברונסקי מואשם בתקיפת מאבטחים במועדון ירושלמי לפני כשבוע, נהיגה בזמן פסילת רישיון, איומים וחבלה במזיד.

מכתב האישום, שהגישה עו"ד רוית קודינסקי, מפרקליטות מחוז ירושלים, עולה כי לפני כשבוע, בשעות הלילה המאוחרות, הגיע ברונסקי עם חברים למועדון "קונספט" ברחוב האומן בירושלים. בארבע לפנות בוקר לערך, החל הנאשם להתווכח בקול עם מספר מאבטחים במועדון. לאחר שסרב לעזוב את המקום ליווה אותו אמיר סטי, ראש צוות המאבטחים במועדון, לעבר היציאה תוך שימוש בכוח. ברונסקי איים על המאבטחים כי "ידקור אותם", וכשהוצא מהמועדון התפתחה תגרה בינו לבין אחד המאבטחים, שבסיומה עזב את שטח המועדון.

מספר דקות לאחר מכן, חזר ברונסקי בריצה לעבר מתחם המועדון, כשבידו סכין. הוא פרץ את שער המועדון, נכנס לתוך המתחם והתנפל על אחד המאבטחים תוך שהוא דוקר אותו ברגלו. מיד לאחר מכן, זיהה מאבטח נוסף ודקר גם אותו במרפקו השמאלי. בורנסקי המשיך להתפרע כשבידו הסכין, וניסיונות המאבטחים להשתלט עליו לא צלחו. לאחר זמן מה יצא ברונסקי מהמועדון וניקב את צמיגי מכוניתו של ראש צוות המאבטחים ועזב שוב את המקום. אך מספר דקות אחרי כן חזר, כשהוא נוהג ברכב במהירות גבוהה לעבר המועדון, תוך שהוא מסכן את חייהם של העומדים בפתח המועדון. בכניסה למועדון חזר על עקבותיו ונסע אל מחוץ למתחם.

לאחר כל זה, צלצל ברונסקי לאמיר סטי, ראש צוות המאבטחים ואיים עליו שהוא נמצא ליד ביתו וכי בכוונתו לקחת את אחד מבני משפחתו ש"ישלמו בדם".הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את ברונסקי עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully