וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "להקים ממשלת חירום לאומית"

21.9.2008 / 10:23

יו"ר מפלגת העבודה אמר כי "לאור האתגרים הכלכליים, המדיניים והבטחוניים, נכון כעת להקים ממשלה רחבה ככל האפשר"

יושב ראש מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק אמר בישיבת שרי העבודה הבוקר (ראשון) כי יש לפעול כעת להקמת ממשלת חירום רחבה. ברק עדכן את שרי המפלגה, לפני שנכנס לישיבת הממשלה, בפגישה שערך אתמול עם יו"ר הליכוד בנימין נתניהו.

ברק אמר כי "שוחח עם נתניהו על ממשלת חירום לאומית, לאור האתגרים העומדים בפנינו בתחומים הכלכליים המדיניים והבטחוניים. מה שנכון לעת הזו, זה הקמת ממשלת חירום לאומית. מה שמעניין אותי זה רק מה שנכון וטוב למדינת ישראל", אמר ברק.

בישיבת הממשלה שנערכת בשעה זו, הודיע ראש הממשלה אהוד אולמרט לשרי הממשלה על התפטרותו. עדיין לא ידוע מתי יגיש אולמרט את מכתב ההתפטרות לנשיא המדינה, שמעון פרס. אם לא יעשה זאת אולמרט היום, ייתכן שהגשת המכתב תידחה עד חזרת הנשיא ממושב עצרת האו"ם בניו יורק, אליה ייצא מחר בלילה.

יו"ר ש"ס אלי ישי אמר הבוקר כי "צריך לעבור לשיתוף פעולה כלכלי עם הפלסטינים ולעשות פסק זמן מהתהליך המדיני. כרגע אנחנו בוחנים את האופציות לאן קדימה מתכוונת ללכת ומוקדם להצהיר הצהרות". ישי הוסיף ואמר כי "ברמה האישית לבי על ראש הממשלה, מבחינה ארגונית של התנהלות הממשלה, הוא עשה עבודה טובה מאוד, אבל מצד שני משמח שלא הייתה התקדמות בתחום המדיני משום שלא היתה לה כל תכלית".

השר לענייני דתות יצחק כהן, אמר כי "אולמרט היה אחד מראשי הממשלה הטובים של מדינת ישראל, ההתנהלות של מפלגת העבודה בימים האחרונים, נראית מוזרה ביותר, זה לא הזמן לתרגילים מליגה ג'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully