וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד: הסורים רוצים את לבני בשל חולשתה

פנחס וולף וניר יהב

20.9.2008 / 20:43

הדברים נאמרו בעקבות מאמר שפורסם בעיתון הסורי "תשרין", לפיו "יפהפיית המוסד לבני" מצוידת בתכונות הדרושות לראשות הממשלה

בליכוד הגיבו הערב (שבת) למאמר בעיתון סורי ששיבח את יו"ר קדימה החדשה, ציפי לבני. "הסורים יודעים מדוע הם מעדיפים את לבני כראש ממשלה, משום שהיא חלשה, לא מתאימה ולא יכולה להנהיג את ישראל", נאמר בהודעת הליכוד.

מאמר המערכת של הביטאון הסורי הממסדי "תישרין" הפליג בשבחיה של לבני אך גם העביר מסר כי אם רצונה של "אשת הברזל" החדשה באזור בשלום היא יודעת את המחיר שעליה לשלם.

"יפהפיית המוסד ציפי לבני הפכה לאישיות הפוליטית הבכירה בישראל והיא מועמדת להיכנס למועדון ראשי הממשלה הישראלים. גברת זו, העסיקה את דעת הקהל הישראלית והעולמית והיא מחזיקה בכל התכונות שמכשירות אותה לכבוש את המשרה הרמה, אלו התכונות שהיו לכל ראשי ממשלת ישראל מבן גוריון ועד אהוד אולמרט", כך כתב במאמר המערכת של הביטאון "תישרין", העורך עיסאם דארי.

"לבני השלימה דרך ארוכה והגיעה למקומה כדי להפוך לאשת הברזל החדשה שמקבלת את ההחלטות למלחמה, לשלום ולעתיד האזור". במאמר מציינים כי למרות ההיסטוריה המשפחתית הבעייתית שלה וההיסטוריה האישית של לבני כאשת מוסד, סוריה נותנת לה סיכוי להוכיח את עצמה. "למרות הכל וכדי שלא יאשימו אותנו בשיפוט מוקדם אנו אומרים 'אם יונת המוסד' רוצה לכפר על חטאיה וחטאי משפחתה ואם היא רוצה בכנות לעשות שלום היא תוכל לעשות זאת. אם לא האזור ישאר במצב אי-מלחמה ואי-שלום, ובאווירה של מתיחות וחוסר יציבות".

"לבני מכירה היטב את דרישות השלום ומבינה שהשבת האדמה הערבית הכבושה לידי בעליה היא מילת הקסם לעשיית שלום צודק וכולל שאליו אנו מייחלים, היא גם מכירה היטב את העמדה הערבית ואת היוזמה הערבית לשלום". לסיום נותן כותב המאמר עצה לליבני, "מי שביתו עשוי מזכוכית שלא ישליך אבנים על אחרים, אנו מצפים שלא תפני האשמות על שימוש בטרור כלפי הפלסטינים והערבים, למי שיש לו רקורד כמו הרקורד שלך, שלא יאשים אחרים במה שנמצא בתוכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully