וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האופוזיציה בסוריה הרגה 10 חיילים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.9.2008 / 22:27

לפי הדיווח בעיתון בכווית, מטען חבלה התפוצץ באוטובוס צבאי סמוך לדמשק. "מנגנוני הביטחון הסורים קיבלו הנחיה להסתיר את התקרית"

עיתון כוויתי דיווח היום (שישי) כי עשרה חיילים סורים נהרגו וחמישים נוספים נפצעו בפיצוץ של מטען חבלה באוטובוס צבאי בסמוך לדמשק. העיתון הידוע בעמדותיו האנטי-סוריות דיווח מפי מקורות שהוגדרו כ"מהימנים" כי קבוצת אופוזיציה סורית היא זו שביצעה את הפיגוע נגד החיילים תוך שימוש במטען שהפעילה מרחוק.

"מנגנוני הביטחון הסורים קיבלו הנחייה להסתיר את התקרית ולדווח על שישה חיילים סורים שנהרגו בהידרדרות האוטובוס", מסרו המקורות. לפי הדיווח, ענף החקירות במודיעין הצבאי בסוריה החוקר את התקרית אינו יודע מי עומד מאחורי הפיגוע משום ש"עד כה לא קיבל אף גוף את האחריות לביצוע הפיצוץ".

בתחילת השבוע דווח כי הישאם אל-עבדאני, מזכירו של בכיר חמאס חאלד משעל, נרצח לפני ארבעה ימים בעיר חומס בצפון סוריה. על פי הדיווח, אל-עבדאני הוצא ממכוניתו ונורה למוות באור יום. בלשים המעורים בפרטי האירוע סיפרו למפלגה כי הרצח של הוא איתות ששלחו אנשי משטרו של אסד לחמאס, במחאה על שיתוף הפעולה בין הארגון למשמרות המהפכה האירניות. בחמאס הכחישו בתוקף את הדיווח ומסרו כי הוא חסר בסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully