וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את המטריות, חכו עם הסוודרים

ישי אביאור

19.9.2008 / 8:45

בפעם הראשונה זה כמה חודשים, ענני האובך התחלפו בעננים אפורים.השירות המטאורולוגי מבהיר: טרם הגיע היורה, צפויה עליה בטמפרטורות

יומיים לפני פתיחתו הרשמית של הסתיו הישראלי, הפתיעו עננים אפורים בשמיים. טפטופים וגשם קל נצפו הבוקר (שישי) בתל אביב, באזור מישור החוף הדרומי ובשרון. לדברי רינת רחמים, החזאית התורנית בשירות המטאורולוגי, טרם מדובר ביורה המיוחל. "אנחנו לא מגדירים גשם קל וטפטופים כגשם הראשון", אמרה לוואלה! חדשות, "ייתכן שכבר מחר נצפה בגשם משמעותי וחזק יותר. במידה שהוא גם יתפרס על אזורים רחבים יותר, הוא יהיה היורה".

על פי התחזית המעודכנת של השירות, הבוקר ומחר צפויים גשמים קלים במרכז הארץ ובצפונה. הטפטופים ילוו בהקלה משמעותית בעומס החום. רחמים אמרה כי "במהלך סוף השבוע נהנה ממגמת ירידה בטמפרטורות, בעיקר באזורי ההרים ובירושלים, בהם יהיה פער של כארבע מעלות בין אתמול למחר". בשל הגשמים הקלים, קיימת סכנת החלקה משמעותית בכבישי הארץ. הנהגים מתבקשים לגלות עירנות ולנהוג בזהירות.

אך טרם תעלו על הסולם למדפים העליונים, חשוב לציין שכבר ביום ראשון, עם יריית הפתיחה של הסתיו, תחול עלייה בטמפרטורות. עונת המעבר ידועה בפער קיצוני בין הימים החמים לקרירים יותר, ומזמנת לפתחנו את השפעת והתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully