וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לממשלה: פגישה "טובה" בין לבני לישי

18.9.2008 / 20:57

יו"ר קדימה הנבחרת ויו"ר ש"ס נועדו הערב בתל אביב. השניים אמרו כי יש צורך ביציבות פוליטית. לא נדונו הסוגיות השנויות במחלוקת כמו הקצבאות וחלוקת ירושלים

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

פגישתם של יו"ר קדימה ציפי לבני עם יו"ר ש"ס השר אלי ישי הסתיימה. בפגישה שהתקיימה בביתה של לבני בתל אביב לא נדונו הסוגיות השנויות במחלוקת, והשניים דיברו רק על הצורך ביציבות. הפגישה הוגדרה כ"טובה מאוד" ונקבע כי הם יפגשו בהמשך. בפגישות שנערכה קודם לכן עם שניים מהמתמודדים לראשות קדימה, מאיר שטרית ואבי דיכטר, סיכמה עימם לבני על שיתוף פעולה. "לכל אחד מהם יש תכונות וכישורים חשובים, ואני מבקשת להיעזר בהם", אמרה לבני.

הפגישה שתוכננה למחר בבוקר בין לבני לשר שאול מופז, שהפסיד בפריימריז בקדימה, בוטלה הערב על ידו. זאת בעקבות החלטתו לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטים.

ש"ס מתנה כניסה לקואליציה בהעלאת קצבאות הילדים ובהבטחה כי ירושלים לא תחולק. אמש, לאחר תוצאות המדגמים שחזו ללבני ניצחון ברור, אמר ישי: "אני בטוח שיו"ר קדימה החדשה בטוחה שלציבור לא חשוב הניצחון של היום, אלא העשייה של מחר". לדבריו, "הבחירות הן אמצעי ולא מטרה. אם תהיה התמודדות אמיתית עם מיליון ילדים רעבים ולא תהיה התפרקות מנכסים מדיניים, תוך דגש על ירושלים, נהיה שם. אם לא – לא נהיה שם".

בתחילת השבוע הבא, יו"ר הגמלאים, השר רפי איתן ייפגש עם לבני. הוא עתיד לדרוש ממנה קצבאות זקנה והשארת חברי הגמלאים בתפקידם. סיעת גיל היא היחידה בכנסת שלכל חבריה יש תפקיד: שר הגמלאים, שר הבריאות, יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות וסגן יו"ר הכנסת. הבעיה היא שבמידה שכל התפקידים יישארו בידי המפלגה, החברות האחרות בקואליציה עשויות להקשיח את דרישותיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully