וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז פורש מהחיים הפוליטיים

פנחס וולף

18.9.2008 / 18:45

יום לאחר שהפסיד בבחירות לראשות קדימה, הצהיר מופז כי הוא ”לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים”. ”אבחן את עתידי, אך אשאר חבר קדימה”

תאגיד כאן

(צילום: ערוץ 1, עריכת וידאו: נעמה דרור)

שר התחבורה שאול מופז הגיב הערב (חמישי) לראשונה על הפסדו בבחירות המקדימות לראשות קדימה. במסיבת עיתונאים בבית קדימה בבית תקווה הודיע מופז על פרישתו מהחיים הפוליטיים: "אני לוקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים, ברצוני לבחון את עתידי. אשאר חבר קדימה, אבחן כיוונים נוספים ואעשה כמיטב יכולתי".

מופז גם בירך את לבני על נצחונה במירוץ ואמר: "ברצוני לומר שאני דמוקרט בנשמתי ואני מכבד כל תוצאה ומאחל הצלחה ללבני. אמנם ההפרש הוא מזערי ויעצו לי לערער בגין אי סדרים, אך החלטתי שטובת המדינה קודמת לכל ובמיוחד בעת הזו בה הספינה השלטונית נמצאת במים סוערים. לכם ולכל מצביעי קדימה שהצביעו עבורי אני רוצה להודות על המסירות ועל רצונכם לשנות את מדינת ישראל".

לדבריו, "אני מקבל את תוצאות הבחירות אין בליבי דבר נגד שרים וח"כים שבחרו במתמודדים אחרים". מופז גם הודה לחברי הכנסת ולשרים שתמכו בו: "אני מודה לכם מקרב לב, לשר זאב בוים ולחברי הכנסת רונית תירוש וזאב אלקין שתמכו בי, אני נרגש מהתמיכה והמאמץ. תודה רבה גם לעוזריי".

לפי התוצאות הרשמיות, לבני גברה על מופז ב-431 קולות וגרפה 43.1% מקולות המצביעים לעומת 42% למופז. מופז החליט הבוקר, בניגוד לעצות פרקליטיו, כי לא יערער על תוצאות הפריימריז בקדימה. מוקדם יותר הבוקר מופז שוחח עם לבני ובירך אותה על נצחונה. עם זאת, ח"כ זאב אלקין (קדימה) המזוהה עם מחנה מופז עתר לבית הדין של התנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully