וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרז הרדיו בירושלים: צו מניעה נגד בחירת הזוכה

ענת קם

18.9.2008 / 17:19

בעקבות עתירת רדיו ירושלים הדורשת לפסול את רדיו הבירה מלהשתתף במכרז, החליט בית המשפט להוציא צו מניעה נגד בחירת הזוכה

בית המשפט המחוזי בירושלים הוציא לפני שעה קלה (חמישי) צו מניעה נגד בחירת הזוכה במכרז על הפעלת הרדיו האזורי בירושלים, עד לקיום דיון בנושא. משמעות החלטת בית המשפט היא כי ישיבת מועצת הרשות השנייה שתוכננה ליום ראשון הקרוב במהלכה אמורה היה להיבחר הזוכה לא תתקיים. בית המשפט קבע כי על הרשות להגיב לעתירה בתוך שבעה ימים. הרשות השנייה הודיע הערב כי היא אכן תגיש את תגובתה לעתירה לבית המשפט.

השופט נועם סולברג חתם על הצו בעקבות בקשת רדיו ירושלים שהוגשה מוקדם יותר היום. בעתירה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין איל רוזובסקי ותמיר כהנוב, דרשו אנשי הרדיו מבית המשפט להוציא צו איסור ארעי האוסר על הרשות לבחור את המציע הזוכה במכרז להפעלת רדיו בירושלים עד לדיון בבקשה במעמד הצדדים וכן להוציא צו ביניים האוסר על הרשות להחליט על זכיית רדיו הבירה במכרז להפעלת רדיו ירושלים.

הדרישה לפסילת רדיו הבירה מבוססת על שתי טענות עיקריות. הטענה הראשונה מתייחסת לעובדה שארומה, מפעילת ארומה מיוזיק בר ובעלת השליטה בקבוצת רדיו הבירה, היא למעשה סוכן של אמן מבצע ובכך עוברת על חוקי הרשות השנייה הקובעים כי "סוכן של מבצע" אינו רשאי להשתתף במכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully