וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי ואנצ'לוטי מתחילים לזוז?

בעקבות הכשלונות מפתיחת העונה של מילאן ורומא, באיטליה מדווחים כי אנצ’לוטי יעבור לרומא, שעשויה לפטר בקרוב את ספאלטי

רגע אחרי תחילת העונה והמשחק הראשון בליגת האלופות, והכיסאות של מאמני מילאן ורומא מתחילים להזדעזע. דיווחים באיטליה מספרים כי מאמן הרוסונרי, קרלו אנצ'לוטי, עשוי להגיע לרומא ולהחליף בתפקיד את לוצ'יאנו ספאלטי.

אחרי שרומא לא הצליחה לנצח בארבעת המשחקים הרשמיים שלה העונה וביום שלישי הפסידה במפתיע לקלוז' בליגת האלופות, החלו להישמע ביקורות לכיוונו של ספאלטי, שעשוי לעזוב את תפקידו בימים הקרובים. הדברים מתחברים גם לכך שבמילאן לא שקט אחרי שהקבוצה הפסידה בשני מחזורי הפתיחה באיטליה לבולוניה ולגנואה.

התקשורת באיטליה מדווחת כבר זמן רב שהתחנה הבאה של קרלו אנצ'לוטי תהיה ברומא, המועדון בו שיחק שמונה שנים. אנצ'לוטי לא הסתיר לעולם את הרצון שלו להוביל את הג'ילארוסי והמהלך הזה מסתבר עשוי לקרות בקרוב מאוד, על פי אותם דיווחים. הפסד של אנצ'לוטי הערב מול פ.צ. ציריך בגביע אופ"א, ומאמן הרוסונרי עשוי לשלם אולי כבר הערב את המחיר.

אגב, רק אתמול תבעו אוהדי רומא את פיטוריו של ספאלטי. המאמן שהגיע לאימון זכה לקבלת פנים לא מחמיאה. "השחקנים נראים כמו ילדות קטנות והקבוצה לא יכולה להיראות ככה", זעקו לו האוהדים. ספאלטי ניסה לענות ואמר: "בבקשה תישארו רגועים, אני לא חושב שזו הגישה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully