וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדבלט לשופטיו: "אתם תקוותי האחרונה"

עדי שמחוביץ

18.9.2008 / 15:32

השחקן, שהורשע בעבירות של אונס ומעשי סדום, ביקש משופטיו שלא יגזרו עליו עונש כבד. ”מתנצל מעומק לבי, לא אוכל לתקן את הנזק”

אלכסנדר זגוניקוב

(צילום: אלכס זקוניקוב, עריכת וידאו: גדי וינשטוק)

בבית המשפט המחוזי בתל אביב התקיים היום (חמישי) שלב הטיעונים לעונש בעניין השחקן חנן גולדבלט, שהורשע לפני כחודשיים וחצי באונס, מעשי סדום, מעשים מגונים וקבלת דבר במרמה. לפי כתב האישום, הוא ביצע את העבירות בחמש נשים שונות, לאורך תשע שנים. עם זאת, גולדבלט זוכה בשלושה סעיפים של ביצוע מעשה מגונה, משני סעיפים של ביצוע מגונה תוך ניצול יחסי מרות ומסעיף אחד של קבלת דבר במרמה. גזר הדין בתיק אמור להינתן בחודש בתחילת חודש נובמבר.

חבריו של גולדבלט, שחקנים וקולגות ובהם חני נחמיאס ואושיק לוי, הגיעו לתמוך בו ולספר על אופיו. החברים סיפרו על "אדם חם ואוהב", על התקופה הקשה שעבר מאז תחילת הפרשה באוגוסט 2005 ועל התדהמה הגדולה לאחר הרשעתו. הפרקליטות ביקשה לגזור עליו עונש מאסר מירבי ופיצוי כספי לכל אחת מהקורבנות.

עורכת הדין רחל תורן, באת כוחו של גולדבלט, אמרה כי "גרעין האמת מצוי בפער גדול מאוד מההילה השלילית הגדולה שניתנה למעשים". גולדבלט פנה לנוכחים בבית המשפט ואמר: "בית המשפט אמר את דברו, ואני מקבל את הדברים בהכנעה. ביום שנעצרתי נעצרו חיי".

לדבריו, "היות שלא ניתן להחזיר את הזמן אחורה, אני מתנצל מעומק לבי. ואם התנצלותי אינה מספקת, שיתבוננו בי היום. אני לא צעיר, אני בן 67, ולא אוכל לתקן נזק גדול שכזה. לכם הכוח לעשות בי כרצונכם, על אף שאין צורך להשתמש בכוח. איש לא שוכח, זהו עונש עולם. כמה חזק יכול בן אדם להיות? התקשורת שפטה אותי באכזריות. אין לי טענות, זאת פרנסתם. כל שנותר לי לעשות זה לפנות לשופטיי: אתם התקווה האחרונה שעדיין נותרה".

עורכת הדין דקלה טוטיאן מנכ""ל מרכז נגה לנפגעי עבירה" אמרה בתגובה כי "מדובר בנאשם שהורשע באונס ובשורה של מעשים חמורים כנגד מספר צעירות, ועל כן 'קרן אור של תקווה' צריכה להתבטא במיצוי הדין ולא בהקלה בעונש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully