וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האם שהטביעה את בנה לא מדברת כבר שבועיים"

עדי שמחוביץ

18.9.2008 / 12:56

מעצרה של רגינה קורצ'קוב, החשודה בהטבעת בנה, הוארך עד ליום שני. עורכות דינה: "היא נמצאת במעצר, ואף אחד לא מצליח לתקשר איתה"

אלכסנדר זגוניקוב

(צילום: אלכס זגוניקוב, עריכת וידאו: ענת ברק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) עד ליום שני את מעצרה של רגינה קורצ'קוב, החשודה בהטבעת בנה מיכאל בן הארבע למוות, לפני כשבועיים בדירתה בתל אביב. בית המשפט לא נענה לבקשת המשטרה להאריך את המעצר בשבועיים.

עורכות דינה של קורצ'קוב, אורית חיון ודורית גיטרמן, אמרו שמשפחתה של רגינה לא מבינה עד היום מה קרה. "רגינה נמצאת כבר שבועיים במעצר בבית החולים אברבנאל ואף אחד לא מצליח לתקשר איתה, גם לא הפסיכיאטר", הן אומרות. לדעתן, הם יותר לה לפגוש באחד מבני משפחתה, יוקל עליה ועל התהליך.

ביום שני הקרוב יוגש כתב אישום נגד קורצ'קוב. כעת ממתינים בפרקליטות להחלטת הפסיכיאטר על מנת לגבש את סעיפי האישום. לדברי עו"ד חיון וגיטרמן, הגשת כתב אישום תקל על קורצ'קוב ותאפשר לה לראות את בני משפחתה ולקבל את חומרי החקירה.

לפי החשד, קורצ'קוב הטביעה את בנה מיכאל בגיגית בדירתם בדרום תל אביב. במוקד המשטרתי התקבלה שיחה מהאם, שלחשה למוקדנית: "הרגתי את הבן שלי". השוטרים מיהרו לדירתה, ועם כניסתם אמרה האם: "הרגתי אותו, הרגתי אותו". השוטרים מצאו אותו כשהוא שכוב עירום על מיטתו ומחוסר הכרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully