וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד האם שהטביעה את בנה בן ה-4

עדי שמחוביץ

18.9.2008 / 10:24

לפי כתב האישום, אולגה בוריסוב לקחה את בנה אלון לים כשהוא ישן, נכנסה איתו למים העמוקים ועזבה את ידו

אלכסנדר זגוניקוב

(צילום אלכס זקוניקוב, עריכת וידאו: ענת ברק)

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בת"א נגד אולגה בוריסוב, בת 42 מראשון לציון, החשודה כי הטביעה למוות את בנה אלון בן הארבע וחצי לפני כשבועיים בחוף הים. בוריסוב מואשמת כי רצחה את בנה בכוונה תחילה.

במהלך שנת 2007, לאחר ששולב בגן ילדים, החל הבן לסבול מבעיות התנהגות שונות ובחודש מאי 2008 הוא אובחן כסובל מעיכוב התפתחותי ומהפרעת התנהגות והומלץ שישתלב בגן הסתכלותי או בגן טיפולי באזור מגוריו. בוריסוב מואשמת כי בעקבות מצבו, החליטה להמיתו.

מכתב האישום עולה, כי ב-28.8.08, בשעות הערב, נסעה בוריסוב עם בנה אלון לחוף "תאיו" שבבת-ים, בכוונה לגרום למותו בטביעה בים. בשעות הלילה היא נטלה אותו בזרועותיה כשהוא ישן ופסעה לתוך הים. כשנכנסו למים, התעורר הבן והתלונן כי קר לו, אך בוריסוב המשיכה ופסעה אל מעמקי הים.

בוריסוב מואשמת כי כשהגיעה למעמקי הים, במקום בו לא יכל בנה להציל עצמו מפני טביעה בשל מימדי גופו ובשל גובה הגלים, היא עזבה את ידו, וגרמה לו לטבוע ולמות. מיד לאחר מכן יצאה מן המים.

הפסיכיאטר המחוזי קבע לפני מספר ימים כי בוריסוב כשירה לעמוד לדין. יחד עם זאת, לדברי עורכת דינה מטעם הסנגוריה הציבורית טלי גוטליב, בוריסוב סבלה מדיכאון קליני, ועל כן יש בכוונתה לבקש עונש מופחת. לדברי גוטליב, בני המשפחה של בוריסוב "מגלים גדלות נפש ועושה הכל כדי לעזור לבת משפחתם האהובה, בידיעה שמצבה היה מעורער ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully