וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה תהיה מוכן לשלם תמורת סקס עם בתולה?

טלי גולדשטין

17.9.2008 / 3:37

לדוגמנית איטלקייה אין שום בעיה למכור את בתוליה תמורת מיליון יורו. "אם האיש שיקנה את בתוליי יהיה מכוער אשתדל שזה ייגמר מהר"

דוגמנית איטלקייה, שמעולם לא קיימה יחסי מין לטענתה, מוכנה למכור את בתוליה בעבור מיליון יורו, כ-1.6 מיליון דולר. רפאלה פיקו בת ה-20, דוגמנית בכתבי עת לגברים וחשפנית, אמרה בראיון למגזין "צ'י" האיטלקי: "אני לא יכולה לחכות ולראות מי ישלם סכום זה עבורי".

פיקו, שהופיעה בגרסה האיטלקית של "האח הגדול" מוקדם יותר השנה, אמרה כי תשתמש בסכום על מנת לרכוש בית ברומא ולשיעורי משחק. "איני יודע כיצד מרגישים כשמקיימים יחסי מין", אמרה פיקו והוסיפה כי במידה והאיש שיקנה את בתוליה יהיה מכוער, היא תשתדל שהעניין ייגמר במהירות. "אם הוא לא ימצא חן בעיני, אשתה כוס יין ואשכח מהכל", אמרה הדוגמנית ילידת העיר נאפולי – עיר הולדתה של כוכבת הקולנוע היפהפייה סופיה לורן.

משפחתה מתעקשת כי למרות יופייה ותדמיתה הסקסית, פיקו עדיין בתולה. "מעולם לא היה לה חבר. אני נשבע בקבר אמי. היא קתולית אדוקה ומתפללת כל לילה", אמר אחיה.

פיקו אינה האישה הראשונה שהעמידה למכירה פומבית את בתוליה בעבור סכום גבוה. נטלי דילן, סטודנטית בת 18 מסן דייגו, אמרה כי היא מוכנה לקיים יחסי מין בפעם הראשונה בעבור מיליון דולר. זאת במטרה לשלם את שכר הלימוד שלה בקולג'. ב-2005, דוגמנית מפרו העמידה עצמה למכירה כדי לעזור למשפחתה לשלם חשבונות רפואיים, אך לבסוף התחרטה וויתרה על 1.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully