וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורקה ישראל, פורקה?!

עדי רבין

18.9.2008 / 16:30

לכבוד פרק הסיום של "חשופים" שישודר הערב, עדי רבין שולפת ציפורניים: טלנובלות בעברית זה הכי מעפן שיש. מתי ידובבו את צופית גרנט לספרדית???

לכל מדינה יש את הדבר שבו היא הכי טובה. היפנים טובים ברובוטים שעושים בשבילנו הכל, ברזיל טובים בכדורגל וארגנטינה בטלנובלות. אז למה אנחנו מנסים לעשות דברים שמדינות אחרות יודעות טוב יותר?!

כי אם יש משהו שאנחנו לא טובים בו – זה טלנובלות: החל מ"רמת אביב ג'", דרך "האלופה" ועד הטלנובלה שמסיימת היום עונה – "חשופים". לא שזה משנה איך קוראים להן, בסוף כולן אותו הדבר: בכולן מופיעים תמיד אותם שחקנים לא באמת מוכשרים, שמנסים לעשות את הכול כ"כ דרמטי ואיכשהו (ובאופן לא מפתיע כלל) זה לא מצליח להם. לא השחקנים, לא העלילה ולא האווירה הכללית - שום דבר אפילו לא מתקרב לדרמות הקורעות שמגיעות מדרום אמריקה.

יש מצב שהפיתרון הוא פשוט לדובב אותם, שידברו כאילו הם ב"פטיטו" או משהו בסגנון...אולי ככה נתרגל לשטויות של רן בכור וצופית גרנט, שכמה ש"חשופים" הייתה חמודה – היא ממש לא הייתה הדבר האמיתי.

החיים שלכם יהיו קשים בלי הטלנובלה היומית? חכו להפצצת השידורים החוזרים מכאן ועד החופש הגדול. קחו סבון, תשירו אופרה ובואו להצביע: טלנובלות בעברית - חם או סתם?

  • עוד באותו נושא:
  • חשופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully