וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנדיסק דחתה הצעת רכש של סמסונג ב-6 מיליארד דולר

17.9.2008 / 11:20

יצרנית כרטיסי הפלאש לא פוסלת אפשרות לבצע את העסקה בסכום גבוה יותר. בסמסונג עדיין לא החליטו אם להעלות את ההצעה

חברת סאנדיסק האמריקאית, יצרנית כרטיסי הפלאש, דחתה היום הצעת רכש עוינת בגובה 5.9 מיליארד דולר שהגישה חברת סמסונג אלקטרוניקס, יצרנית השבבים הגדולה בעולם. עם זאת, בסאנדיסק לא שללו אפשרות לבצע את העסקה במחיר גבוה יותר.

סמסונג הדרום קוריאנית קיוותה שהרכישה תאפשר לה להימנע מתשלום של 350 מיליון דולר שהיא מעבירה מדי שנה לסאנדיסק כדי להשתמש בטכנולוגיית הפלאש שלה ותסייע לה לבצר את מעמדה המוביל בשוק כרטיסי הפלאש.

סאנדיסק מסרה כי הצעתה של סמסונג – לשלם 26 דולר למניית סאנדיסק, 80% מעל מחיר הסגירה של המניה ביום שני – לא עושה צדק עם ערכה האמיתי של החברה, אבל היא נותרת, עם זאת, פתוחה לעסקה עם סמסונג במחיר ראוי יותר.

סמסונג עדיין לא קיבלה כל החלטה לגבי העלאת הצעת המחיר שלה, אמר דובר החברה בסיאול. עסקה בסדר גודל שכזה תהווה את ההשתלטות הגדולה ביותר שביצעה סמסונג עד כה.

זיכרון פלאש הוא אמצעי אחסון קומפקטי ונוח המשמש בגאדג'טים שונים, בין השאר במצלמות דיגיטליות, טלפונים סלולריים ונגני מוזיקה. סאנדיסק משתמשת בשבבים של סמסונג במוצרים מבוססי זיכרון פלאש שהיא מייצרת.

מניית סאנדיסק עלתה אתמול ב-53%, ל-23 דולר, לאחר שסמסונג פירסמה את הצעת הרכש שלה. זאת לאחר שמגעים שניהלו החברות במשך כמה חודשים לא הניבו עסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully