וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "מנענו פיגוע פלילי מבית אבוטבול"

נתיב נחמני

17.9.2008 / 10:40

לפי המשטרה, בחיפוש שנערך בבניין המגורים של אביב אבוטבול נמצאו אמצעי לחימה "מוכנים לפעולה". מעצרו הוארך בשמונה ימים

המשטרה טוענת כי מנעה פיגוע פלילי נוסף, כאשר בחיפוש שנערך בביתו של אביב אבוטבול התגלו אמצעי לחימה, "מוכנים לפעולה". נציגי המשטרה מסרו את הדברים במהלך דיון שנערך היום (רביעי) בהארכת מעצרו של אביב בן ה-23, אחיו של אדם אבוטבול, החשוד יחד עמו בתקיפה של אחיה של רעות רובין, עדה במשפט שמתנהל נגד אחיהם פרנסואה אבוטבול בגין רצח הנער רענן לוי. בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו של אביב אבוטבול בשמונה ימים. בתוך כך, מעצרו של אחיו אדם, בן 20, הוארך בשנית בשמונה ימים.

מהדיון עלה כי במהלך החיפוש שערכה המשטרה אתמול עם מעצרו בדירתו, נתפסו במקומות נוספים אמצעי לחימה שונים, שלא פורטו במהלך הדיון, ואף לא הוצגו בפני החשוד עצמו. בנוסף, אביב חשוד בהחזקת סמים לשימוש עצמי, לאחר שבמהלך החיפוש נתפסו ברשותו כ-100 גרם של חומר החשוד כחשיש.

נציג המשטרה סרב לפרט במהלך הדיון היכן נתפסו אמצעי הלחימה, אך מהדיון עלה כי הם נתפסו בחניון הבניין בו מתגורר אביב. "אנחנו מאמינים שבעצם תפיסת אמצעי הלחימה נמנע פיגוע פלילי נוסף מבית היוצר של החשוד", אמר נציג המשטרה בבית המשפט, אך לא פירט מעבר לכך. לטענת עורך דינו של אבוטבול, דוד יפתח, "אמצעי הלחימה נמצאו במרחק עשרות מטרים מדירתו של אבוטבול וכל אדם, אם גר בבניין או לא, יכול היה להניח את אמצעי הלחימה במקום. "אלמלא שמו, לא היו קושרים אותו לזה", אמר.

שומר על זכות השתיקה

בחקירותיו שומר אבוטבול על שתיקה ואינו משתף פעולה עם החוקרים. "שתיקתו של החשוד, שהיא זכותו, בוודאי שלא מקדמת את החקירה, וצר לי על כך", אמרה שופטת בית משפט השלום, ליה לבאון. "אין לי ספק שאם אביב היה משתף פעולה עם חוקריו ניתן היה לנקותו מחלק מהחשדות שיוחסו לו".

עוד עלה ממהדיון שנערך בבית המשפט, כי בנוסף לארוע התקיפה של רובין חשוד אדם אבוטבול בתקיפת אדם במועדון ה"קלרה" בתל אביב לפני כחודשיים. על פי בקשת המשטרה להארכת מעצרו, לאותו אדם נגרמו חבלות חמורות כתוצאה מהתקיפה.

המשטרה טוענת כי במהלך חתונה שנערכה בחדרה לפני כשבועיים תקפו האחים לבית משפחת אבוטבול את ציון רובין, דקרו אותו וגרמו לו לחבלות חמורות. אדם אבוטבול נעצר לפני כשבוע כשנחת בנמל התעופה בן גוריון מארצות הברית, לשם לטענת המשטרה הוא טס זמן קצר לאחר אירוע התקיפה בחתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully