וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שודד המדחנים" הסתבך בחובות בשוק האפור

קובי מנדל

17.9.2008 / 10:01

משה בן שמעון, הטכנאי החשוד בשוד של חצי מיליון שקלים, הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה. עורך דינו: "הכסף כבר לא אצלו"

משה בן שמעון בן ה-27 מירושלים, החשוד בשוד מדחנים של חצי מיליון שקלים, התייצב הבוקר (רביעי) כשהוא מלווה בעורך דינו בתחנת המשטרה זבולון שבקריות. קצין החקירות בתחנת זבולון, רב פקד אריה אלקובי, מסר כי "בן שמעון מסרב לומר מילה ואנו לא יודעים היכן הוא הסתתר".

לדברי עורך דינו אביעד רייכר, "הבשיל הרגע להגיע לתחנת המשטרה. מרשי ייתן את גרסתו בחקירה, היכן הכסף ומה הוא עשה בימים האחרונים. הכסף לא נמצא אצלו והוא בשוק האפור, לא היו לו הרבה ברירות. הוא הגיע למשטרה מרצונו ואין בכוונתו לשמור על זכות השתיקה". לפי רייכר, בן שמעון הסתבך בחובות של מאות אלפי שקלים. "מרשי מצטער שהוא נקלע למצב הזה, כמו רבים אחרים שנקלעו לחובות בשוק האפור. הוא לא בחר להיות במצב שבו הוא נרדף על ידי החוק, אך הוא מצא את עצמו במצב שבו הוא נאלץ לשתף פעולה עם האנשים שלחצו עליו".

בן שמעון עבד בחברה כטכנאי מדחנים. ביום רביעי שעבר הוטלה עליו משימת הפקדת הכספים שנאספו ממכונות למכירת כרטיסי חניה ומהמדחנים שבבעלות החברה, המפוזרים ברחבי הארץ. מחשש לשוד, ליווה את בן שמעון עובד נוסף. השניים נכנסו לסניף בנק לאומי שברחוב המלך ג'ורג' בירושלים, ומספר דקות לאחר מכן עזב המלווה את הבנק. דקות לאחר מכן נמלט בן שמעון עם חצי מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully