וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר בין קארמה, קוונטים ואקמול

ירון שוורץ

19.9.2008 / 19:58

לקסיקון הניו אייג' גאה להציג את דיפאק צ'ופרה, שהיה רופא שתיין ומדוכא והפך למדען והילר, מבשר רפואת הגוף והנפש באמריקה

צ'ופרה דיפאק

זהו סיפור מדהים על אדם שבסך הכל רצה להיגמל מעישון והפך בדרך לגורו אהוב ולמיליונר. צ'ופרה נולד בדלהי, בירת הודו, בשנת 1946. הוא חלם להיות סופר, אבל אביו שהיה רופא, לחץ עליו שילך בדרכו. בגיל 21 עקר צ'ופרה לאמריקה והתמחה ברפואה פנימית. הוא היה רופא מצליח ומשגשג, אך חייו נראו בעיניו חסרי תכלית. את מרבית ימיו בילה צ'ופרה בדיכאון, עישון ושתיית אלכוהול, כשהוא מרבה לפזר מרשמים של משככי כאבים עבור חוליו.

אבל בקרקעית, עד כמה שזו יכולה להיות עמוקה עבור רופא בכיר ועשיר, גילה צ'ופרה את שורשיו ההודיים והבין כי אבותיו צדקו, הגוף באמת מחובר לנפש. צ'ופרה הפך את עורו, חזר לבלות זמן איכות עם המשפחה, ישב שעה ביום במדיטציה ולעס לאט את האוכל, כל זאת על פי עצתו של רופאו האיור-וודי.

במהרה גילה דיפאק את האור וגם את יכולותיו הבלתי נדלות להרצות, לכתוב ספרים (למעלה מ-30) ולשכנע מיליונים של בני אדם ביכולתם להשתנות. ערב אחד, בשנת 1993, ביקר אצל אופרה ווינפרי באולפן ולמחרת מכר אחד מספריו 140 אלף עותקים ביום אחד. הקפיצה המטאורית הזו הפכה אותו לידוען-מדען-מיסטיקן-הילר-מרפא ופילוסוף שמקובל על הבריות.

צ'ופרה חבר למטאור-גורו אחר, המהרישי מהאש יוגי וביחד הקימו מרכזי הבראה, שכל סוף שבוע בהם עולה למעלה מאלפיים דולר. צ'ופרה יצר נוסחה מנצחת: הוא ידע איך לעניין את המנהלים הכי משמימים בקשר בין קארמה, קוונטים ואקמול. בהתאמה הוא שכתב קטעים רבים מהתורות ההודיות, כך שיתאימו לקורא המערבי שממהר וצריך גורו אמיתי שאפשר לסמוך עליו, אם אפשר שיהיה גם דוקטור, מה שבטוח-בטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully