וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב שעושה תיקו לא מחליפים

קרן שמש

16.9.2008 / 21:53

כרגע, עושה רושם כאילו במשחקה החשוב של הפועל ת"א בגביע אופ"א נגד סנט אטיין ישחק אותו הרכב שפתח בחיפה. אביחי ידין ימתין על הספסל

הפועל תל אביב ערכה הערב (שלישי) אימון לקראת המפגש מול סנט אטיין הצרפתית במסגרת משחקי גביע אופ"א ביום חמישי. כרגע, נראה כי מאמן האדומים אלי גוטמן יפתח עם הרכב זהה לזה שפתח במשחק האחרון מול מכבי חיפה, כאשר דאגלס דה סילבה יתפקד כבלם במקומו של וואליד באדיר. ערן זהבי, שזכה לשטיפה אמש מהמאמן לאחר איבוד כדור, תורגל בהרכב הראשון גם הוא.

אביחי ידין, שהחל השבוע להתאמן עם חבריו באופן סדיר, יהיה בסגל הקבוצה ויחכה ככל הנראה להזדמנות מהספסל. דני בונדר, שערך אימוני ריצה בלבד בשבועות האחרונים, השתתף בחלקו הראשון של האימון, שעסק בהנעת כדור, ואחריו המשיך לאימון ריצה. מחר תערוך הפועל תל אביב מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ולאחר מכן תקיים אימון מסכם.

כ-5000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק, וההערכה היא כי לא יישארו כרטיסים לשערים 4-5 בקופות ביום המשחק. יריבת הפועל מצרפת תנחת מחר בצהריים בנתב"ג ובערב תערוך מסיבת עיתונאים ואימון מסכם לקראת המפגש בבלומפילד. על פי פרסומים בעיתונות המקומית, כ-200 אוהדים צפויים להגיע עם הקבוצה, שמאמינה כי היא תחזור לצרפת עם ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully