וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב הרוח

נורית אסיאג

18.9.2008 / 9:16

פסטיבל מוזיקה רוחני במדבר, קורס פיזיקה משפחתית ויריד היוגה הגדול - האירועים הרוחניים הבולטים של השבוע

פסטיבל שיר אהבה בדואי

כהכנה לקראת מתקפת הפסטיבלים של סוכות, מגיע אלינו (כלומר אנחנו אליו) פסטיבל לילות אהבה במדבר שיתקיים באשרם במדבר. לא מזמן היה שם פסטיבל פשוט, בעוד פחות מחודש יתקיים פסטיבל זורבה הבודהה, אבל בינתיים יש לנו את לילות אהבה במדבר והשנה הוא מוגש בניחוח מוזיקלי מודגש.

התפריט של שלושת ימי הפסטיבל כולל הופעות בצ'אי שופ, כיתת אמן של דרבוקות, קונטקט בליווי פאנטם, יוגה בליווי דיג' ומדיטציה בסיטאר. ויש גם מיני סדנאות ונשימות, מעגל נשים ומעגל גברים, מסיבות והופעות וכפי שכבר אמרנו - צ'אי שופ.
כנהוג בז'אנר, הלינה בקמפינג (כן, כן, אפשר לשדרג בעיקרון), יש מקלחות וגם מטבח עם ארוחות צמחוניות (בתשלום נוסף). וגם מתחמים, מה חשבתם?
פסטיבל לילות אהבה במדבר. יום ה' עד שבת, בין התאריכים 25-27 בספטמבר באשרם במדבר. לפרטים וכרטיסים: טל', 4553349- 052. עלות השתתפות: 200-220 ש'.

קורס המפץ הגדול

בזכות פיזיקה משפחתית אני עושה פילאטיס: בעל הסטודיו שבו התחלתי להתאמן החליט להקים אותו בעקבות קורס בתחום. אז אני מכירה לפחות בן אדם אחד שזה שינה את חייו (אני, כמובן). השבוע יש לכם הזדמנות לשמוע על פיזיקה משפחתית במפגש מבוא לקראת פתיחת הקורס.

מטרת הקורס, מסבירה המנחה גלית תמיר, היא לתת כלים להתפתחות מחשבתית, שהיא למעשה תהליך של מקסום הפוטנציאל הגלום בנו. בבסיס הידע מצוי מודל של משפחה הכולל שלושה קודקודים ולא בכדי, שכן אחת ממלות המפתח היא "תמיכה". והכוונה לתמיכה מחשבתית - לפרטנר להתפתחות ולחשיבה, ליכולת לחשוב בשניים.

אז נכון, קצת מוזר שדווקא מונח המשפחה, שבימים אלה מתפורר ומשנה צורה, הוא אחד מאבני היסוד. אך תמיר מבהירה שלא מדובר בהכרח במודל מסורתי של ילד-אמא-אבא ואפשר להתאימו למצבים אחרים. בנוסף משמשים הכלים להתפתחות בכמה מישורים, גם בזה העסקי (סטודיו לפילאטיס, זוכרים?). הקורס הקרוב, שיכלול 13 מפגשים של שעה וחצי, ישים דגש על מציאת בן זוג והכנה למשולש המשפחתי, אך גם רווקים מושבעים, מוסרת תמיר, יתקבלו בברכה.

מפגש מבוא לקראת קורס פיזיקה משפחתית יתקיים ביום ו', בתאריך 19 בספטמבר בשעה 10:00 (תאריך פתיחת הקורס: 3.10), במרכז אלה (פרופ' שור 27, תל אביב). טל': 5447144- 03. הכניסה חופשית למפגש המבוא, עלות השתתפות בקורס: 1,250 ש'.

הרבה על הראש

אחרי הסדנאות והמכונים והמרכזים והכנסים, הגיע גם הזמן ליריד. של יוגה, כמובן. זמן יוגה, המעיד על עצמו כעל "יריד בריאות, לייף סטייל ויוגה", יתארח בפארק רעננה (מקום שתושביו דווקא מכורים להליכות) לשלושה ימים.

ומה בתפריט? בין היתר תוכלו להשתתף בשיעורי יוגה בזרמים שונים וברמות שונות, להתענג על פילאטיס מזרן, לעשות מדיטציה, להקשיב להרצאות, לצפות בקולנוע רוחני ולהתנסות בשיעורי תנועה וקצב. במקום יהיה גם יריד מכירות (והנה לכם הפוטנציאל הצרכני) עם מיני עזרים רוחניים, בריאותיים וספורטיביים: תכשיטים, ספרי הדרכה, קוסמטיקה, ביגוד ועוד. ובל נשכח את דוכני המזון (לא ג'אנק פוד, מזון - סלטים, כריכים, שייקים) ואת מתחם הטיפולים שיציע פינוקים במחירים מיוחדים. בתפקיד הגימיק: ניסיון לשבור את שיא גינס במספר האנשים העומדים בו זמנית על הראש (ביום ה', 25 בספטמבר, בשעה 17:00).

זמן יוגה. יום ה', 25 בספטמבר, בין השעות: 16:00-23:00, יום ו', 26 בספטמבר, בין השעות 8:00-18:00, יום שבת, 27 בספטמבר, בין השעות 8:00-22:00. בפארק רעננה. עלות השתתפות: בין 24-30 ש' ליום (כניסה חופשית עד גיל 10).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully