וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נוסף יוגש נגד האחים אוחנינה

עדי שמחוביץ

16.9.2008 / 17:30

האחים הנאשמים בשכירת רוצח לביצוע רצח כפול, נעצרו בחשד להפרת מעצר הבית. הפרקליטות הודיעה על הגשת כתב אישום בעניין

הפרקליטות הודיעה היום (שני) כי בכוונתה להגיש כתב אישום נגד האחים משה ורפי אוחנינה, בגין הפרת מעצר הבית שהשניים נתונים בו. האחים נאשמים ברצח כפול בהוד השרון. הם נעצרו לפני כשבוע בחשד שניסו להשיג דרכונים מזויפים על מנת להימלט מהארץ.

ביוני 2004 הוגש כתב אישום נגד האחים אוחנינה, שהואשמו כי שלחו את הרוצח השכיר שירה למוות בתומר שבת ובחיים שבו במספרה בהוד השרון ב-2004, על רקע סכסוך עבריינים. הרוצח, ירון סנקר, הודה שנשלח על ידם והורשע. בגלל התמשכות משפטם ,שוחררו האחים למעצר בית באיזוק אלקטרוני עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

עו"ד אליעד וינשל מפרקליטות מחוז מרכז, אמר במהלך הדיון בעניין בבית המשפט העליון בירושלים, כי הפרקליטות עומדת בימים הקרובים להגיש כתב אישום נגד האחים. לדבריו, כתב האישום נגד משה אוחנינה יעסוק בהפרת מעצר הבית וכתב האישום נגד רפי אוחנינה יעסוק בעבירות חמורות יותר. בעניין הדרכונים המזויפים אמר עו"ד וינשל כי העניין עדיין נמצא בחקירה. בדיון ביקשה הפרקליטות להשאיר את האחים במעצר רגיל עד תום ההליכים נגדם. החלטה בעניין תינתן בימים הקרובים. עורכי דינם של הנאשמים טענו כי מרשיהם לא הפרו את מעצרם, אלא רק איחרו לשוב לביתם מבית המשפט.

עורכת דינו של רפי אוחנינה, ליאה פלוס, אמרה בתגובה לוואלה! חדשות כי היא "סבורה כי הכוונות להגשת כתב אישום לא יתגבשו לכדי הגשת כתב אישום בפועל, שכן למדינה אין אפילו קצה ראיה בדבר הפרות המעצר, לא כל שכן בדבר ביצוע עבירות בזמן ההפרות". סנגורו של משה אוחנינה, עו"ד זאב וישניא, הוסיף: "בושה וחרפה להשתמש בבית משפט עליון על מנת לעצור אדם משוחרר למעלה משנה שאיחר להגיע לביתו מדיון בבית משפט ב-20-25 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully