וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של "חשוד מרכזי" ברצח דוד ניב

נתיב נחמני

16.9.2008 / 14:20

מהדיון שהתנהל בביהמ"ש עולה כי המשטרה מייחסת לסמי אל-מוגרבי, העצור הרביעי בפרשה, מעורבות לרצח פרופ' ניב לפני כשנה וחצי

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שלישי) ב-13 יום את מעצרו של סמי אל-מוגרבי, תושב לוד בן 40, בחשד למעורבות ברצח פרופסור דוד ניב לפני כשנה וחצי. למרות שאל-מוגרבי הוא העצור הרביעי בשבועות האחרונים בחקירת הפרשה, פרטי החקירה עדיין נמצאים תחת צו איסור פרסום. עם זאת, מהדיון שהתנהל היום בבית המשפט ניתן לומר, כי המשטרה מייחסת לו מעורבות מרכזית בפרשת הרצח.

פרקליטו של אל-מוגרבי, עו"ד משה שרמן המייצג אותו יחד עם עו"ד דוד יפתח, ביקש לשחרר את מרשו. בבית המשפט הוא טען היום כי החקירה מתנהלת זה זמן רב וכי מרשו כבר נחקר עוד לפני כשנה על ידי המשטרה, אך לא עלו בידיה כל ממצאים. למרות זאת, כאמור, בית המשפט לא נענה לבקשה והאריך את מעצרו של אל-מוגרבי.

אתמול הוארך מעצרו של העצור השלישי בפרשה, מני בן דוד. שבוע לפני כן, נעצרו עימאד אל מוגרבי וסלים אל-באז, בחשד שלקחו גם הם חלק בפרשה.

פרופסור דוד ניב, בן 57, מומחה להרדמה וטיפול נמרץ ומנהל היחידה לטיפול בכאב בבית החולים "איכילוב" בתל אביב נרצח בפברואר 2007 בדרך אלוף שדה ברמת גן. עם הגיעם לזירה סברו בתחילה במשטרה כי מדובר בתאונת דרכים, מכיוון שפרופ' ניב נמצא במכוניתו לאחר שהתנגש בעץ שעל אי התנועה. אך זמן קצר לאחר מכן עלה כי הוא נורה מספר פעמים בפלג גופו העליון. גם בדופן המכונית התגלו קליעים. המניע לרצח טרם הותר לפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully