וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של צ'רלי אבוטבול נעצר בחשד לתקיפה

נתיב נחמני

16.9.2008 / 13:56

אביב, אחיהם של אדם ופרנסואה, נעצר בחשד למעורבות בניסיון הרצח של ציון רובין. האחיין פרנסואה זומן לבירור נוסף במשטרה

מלחמת החורמה שהכריזה המשטרה בארגוני הפשע נמשכת: אביב אבוטבול, בנו של צ'רלי אבוטבול, נעצר היום (שלישי) על ידי חוקרי היחידה הארצית לפשיעה בינלאומית (היאחב"ל) בחשד למעורבות בניסיון רצח של ציון רובין, אחיה של רעות רובין, שהעידה בתיק רצח הנער רענן לוי נגד האח פרנסואה אבוטבול. לדברי עורך דינו משה שרמן, מרשו דוחה את הטענות נגדו.

אחיו, אדם בן ה-20, נעצר עוד בשבוע שעבר בחשד למעורבות בתקיפה. אנשי היאחב"ל המתינו לו בנמל התעופה בן גוריון כשחזר מארה"ב על מנת לבקר את אביו בבית החולים, לאחר שנורה בניסיון חיסול בנתניה. מהדיון שנערך ביום חמישי האחרון בהארכת מעצרו של אדם אבוטבול עלה, כי אירוע התקיפה התרחש ביום שלישי לפני שבועיים במהלך חתונה בחדרה. בדיון טענה המשטרה כי אדם אבוטבול תקף את רובין ודקר אותו. עם זאת, נגרמו לו פצעים שטחיים בלבד.

בנוסף לניסיון הרצח מייחסת המשטרה לאבוטבול חשד לגרימת חבלה בכוונה מחמירה. לדברי נציג המשטרה, פחות מיום לאחר ארוע הדקירה טס אדם לארה"ב. במהלך הדיון טען עו"ד שרמן כי "אם בני משפחת אבוטבול כל כך מסוכנים, והם אלו שנקמו, איך יכול להיות שהקורבן לא מאושפז היום? משהו פה לא מסתדר לי", אמר שרמן.

בתוך כך, אחיינו של צ'רלי אבוטבול, פרנסואה אבוטבול, זומן היום לבירור נוסף במשטרת נתניה. במשטרה העדיפו שלא למסור פרטים על סיבת החקירה. גם ביום ראשון נחקר אבוטבול במשטרה ובסופו שוחרר. "זו מלחמת התשה. ערב הפריימריז, השר דיכטר רק רוצה להראות שהמשטרה שלו עובדת", אמר היום לוואלה! חדשות עורך דינו של אבוטבול, מירון רוזנטל. לדבריו, המשטרה עוסקת ב"הטרדה ברישיון". הוא טוען כי החוקרים אמרו למרשו שמעתה יזמנו אותו לבירורים באופן קבוע, "יום אחד את אבוטבול, ויום אחד את ריקו שירזי - עד שיימאס להם".

בעקבות ריבוי מקרי הפשיעה האחרונים בנתניה, כינס ביום שישי מפקד מרחב השרון תנ"צ קובי כהן את אנשיו ,והכריז על מלחמה כוללת בפשיעה בעיר. "הגענו למסקנה שיש אנשים שלא מבינים שהם עברו את הקו", אמר לוואלה! חדשות תנ"צ כהן. "אנחנו הפסקנו עם האזהרות, אנחנו מפשילים את השרוולים - החל מעכשיו ולתקופה בלתי מוגבלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully