וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס מכחיש: מזכירו של משעל לא נרצח

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.9.2008 / 10:04

לדברי הארגון, מדובר ב"שקר שנועד ליצור מבוכה". לפי הדיווח, חיסול המזכיר נעשה על ידי סוריה במחאה על התקרבות חמאס לאירן

חמאס מכחיש את הדיווח לפיו מזכירו של ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל חוסל בדמשק לפני חמישה ימים. חבר הלשכה המדינית של הארגון, מוחמד נזאל, דחה בתוקף את הדיווח ומסר כי הוא שקרי. "הדיווחים אודות חיסול מזכירו של משעל חסרות בסיס לחלוטין ומטרתם היא הולכת שולל ויצירת מבוכה ובלבול", ציין.

לדבריו, אין זו השמועה הראשונה בנוגע לחיסולים בסביבת משעל. "לפני מספר חודשים פורסמה ידיעה דומה", אמר בהתייחסו לדיווח מחודש אפריל על מותו של ראש אגף הסטודנטים של חמאס בסוריה, הישאם אבו לבדה שבתחילה נטען כי הוא חוסל, אולם בסופו של דבר פורסם כי הוא נהרג בתאונת דרכים. "שמועות כאלה לא יצליחו לפגוע בהנהגת חמאס ופעיליו", הבהיר.

נזאל התייחס גם לדיווחים לפיהם סוריה הזהירה את מנהיגי חמאס והג'יהאד האיסלמי היושבים בשטחה, מכוונה ישראלית לחסלם. "לא קיבלנו שום אזהרה, לא מצד סוריה ולא משום גורם אחר". יחד עם זאת אמר כי ארגונו נוקט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים משום שחיסול ישראלי הוא "דבר צפוי בכל רגע", כלשונו.

אתמול דיווח האתר של "מפלגת הרפורמה של סוריה" (RPS) הגולה מהמדינה כי הישאם אל-עבדאני, מזכירו של משעל, נרצח לפני ארבעה ימים בעיר חומס בצפון סוריה. על פי הדיווח, אל-עבדאני הוצא ממכוניתו ונורה למוות באור יום. בלשים המעורים בפרטי האירוע סיפרו למפלגה כי הרצח של הוא איתות ששלחו אנשי משטרו של אסד לחמאס, במחאה על שיתוף הפעולה בין הארגון למשמרות המהפכה האירניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully