וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד רביעי ברצח פרופ' דוד ניב

נתיב נחמני

15.9.2008 / 16:43

המעצר מצטרף למעצרו של מני בן דוד אתמול, ושל שני חשודים נוספים בחודש שעבר. פרטי החשדות נגדם טרם הותרו לפרסום

תושב רמלה נעצר היום (שני) בחשד למעורבות ברצח פרופסור דוד ניב בשנה שעברה. החשוד הינו החשוד הרביעי שנעצר בפרשה, ומעצרו מצטרף לזה של מני בן דוד אתמול בבוקר, ולמעצר שני חשודים נוספים בחודש שעבר, שנעצרו גם הם בחשד למעורבות ברצח. פרטי החשדות המדוייקים נגדם נאסרו לפרסום בשלב זה.

עורכי הדין דוד יפתח ומשה שרמן המייצגים את בן דוד אמרו אתמול, כי "אין ספק שעל המשטרה לבדוק את הנושא". לדבריהם, "מרשנו טוען נמרצות ובאופן עקבי שהוא לא קשור לרצח". עורכי הדין טוענים כי בן דוד נחקר מספר פעמים בפרשה כבר לפני שנה ומאז הראיות לא השתנו, "המשטרה ממהרת להכפיש את שמו של מרשנו ולא עוצרת בדרך".

את החשוד השני, עימאד אל מוגרבי, תושב רמלה בשנות ה-30 לחייו, עצרה המשטרה בשבוע שעבר. עו"ד גיורא זילברשטיין ייצג אותו במשפט בו הוארך מעצרו. שבועיים לפני כן, האריך בית משפט השלום בתל אביב ב-15 ימים את מעצרו של חשוד נוסף ברצח, סלים אל-באז, תושב כפר קאסם בן 36.

פרופ' דוד ניב, בן 57, מומחה להרדמה וטיפול נמרץ ומנהל היחידה לטיפול בכאב בבית החולים "איכילוב" בתל אביב נרצח בפברואר 2007 בדרך אלוף שדה ברמת גן. עם הגיעם לזירה סברו בתחילה במשטרה כי מדובר בתאונת דרכים, מכיוון שפרופ' ניב נמצא במכוניתו לאחר שהתנגש בעץ שעל אי התנועה. אך זמן קצר לאחר מכן עלה כי הוא נורה מספר פעמים בפלג גופו העליון. גם בדופן המכונית התגלו קליעים. המניע לרצח טרם הותר לפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully