וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דקירה ליד יריחו: חייל נפצע בינוני

נתיב נחמני ויהושע בריינר

15.9.2008 / 16:34

פלסטיני דקר את החייל בגבו, חטף את נשקו, נמלט והתבצר בתחנת דלק. שוטרים וחיילים הצליחו להשתלט על הדוקר והעבירו אותו לחקירה. החייל הועבר לביה"ח "הדסה"

חייל צה"ל נדקר היום (שני) בגבו בתחנת הדלק בצומת אלמוג סמוך ליריחו, ונפצע באורח קל עד בינוני. מחקירה ראשונית של האירוע עולה, כי שני פלסטינים עכבו אחרי החייל, וכשנכנס לשירותים דקרו אותו, וחטפו את נשקו האישי. אחד הדוקרים הצליח להימלט מהמקום, ואילו הדוקר השני, תושב רמאללה, התבצר בשירותים של תחנת הדלק.

צוות בילוש מתחנת המשטרה במעלה אדומים הגיע למקום, והצליח להשתלט על המתבצר בסיוע כוחות צה"ל, לעצור אותו ולהשיב את הנשק שחטף. הפלסטיני הועבר לחקירה במשטרה והודה בביצוע הדקירה. כוחות גדולים של צה"ל סורקים כעת את האזור. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו את החייל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים.

בשבת האחרונה נדקר ילד בן תשע, תושב המאחז שלהבת יה הסמוך להתנחלות יצהר, ונפצע באורח קל לאחר שנער פלסטיני חדר למאחז, דקר את הילד ונמלט.

בתחילת החודש נעצר צעיר פלסטיני סמוך למערת המכפלה בחברון, בחשד שהגיע למקום לבצע פיגוע דקירה. בכליו נמצאה סכין. הצעיר אמר לכוחות הביטחון שהגיע למקום במטרה לדקור יהודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully