וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רה"מ הבא צריך לנקות את הרחובות מפשיעה"

פנחס וולף

15.9.2008 / 17:07

בישיבת ועדת הפנים על ניסיונות החיסול האחרונים, אמר יו"ר הוועדה, ח"כ פינס, כי על הממשלה ליזום תוכנית כוללת למאבק בפשע המאורגן

"אם רוצים לטפל בדברים לעומק, יש לשים את המאבק בפשיעה בראש סדר העדיפויות הלאומי. אני מצפה מראש הממשלה הבא של ישראל ליזום תוכנית לאומית כוללת שתנקה את הרחובות ותעשה הבדל". כך אמר היום (שני) יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ אופיר פינס, בישיבה של הוועדה בנושא אירועי הפשיעה החמורים שאירעו באחרונה בנתניה ובת ים.

ניצב משנה קובי זריהם מהיחידה לחקירות בינלאומיות (יחב"ל) במשטרה אמר בדיון, כי "כדי שלמשטרה יהיו כלים להילחם בפשע המאורגן צריך לשנות את החקיקה". לדבריו, "אם היינו יכולים, היינו מחוקקים חוקים שיאפשרו למשטרה למנוע מהעבריינים להסתובב במקומות שעלולים לסכן את הציבור".

פרקליטת מחוז מרכז רחל שיבר ציינה, כי "הפרקליטות נלחמת בבתי המשפט כדי להעלות את רף הענישה בעבירות אלימות ואחזקת נשק", היא הציעה שאדם שייחשד ויואשם במסגרת חוק המאבק בארגוני פשיעה יוכל להיעצר לתקופה ממושכת יותר מהרגיל ותחול עליו חזקת המסוכנות.

גם אלכסנדר לאוטין, בעלה של מרגריטה שנרצחה בניסיון חיסול בחוף בת ים, השתתף בדיון בוועדה. "השוטרים לא מנעו את הרצח של אשתי, האם מי שיוצא מהבית לעבודה צריך לחשוש שיגיע בארון לבית הקברות?" אמר לאוטין. הוא הוסיף כי לו ולהוריה של מרגריטה יש הרבה שאלות, "עליהן לא קיבלנו תשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully