וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משרד החינוך בונה כיתות, אבל לא משלם"

נעמה טלמור

15.9.2008 / 18:18

התאחדות הקבלנים טוענת כי משרד החינוך חייב 100 מיליון שקלים לקבלנים שבנו 2,000 כיתות לימוד. "מצבם נהיה קשה יותר ויותר"

התאחדות הקבלנים שיגרה היום (שני) מכתב למשרד החינוך ושר האוצר, בבקשה לשלם חוב של 100 מליון שקלים לקבלנים שבנו 2,000 כיתות לפני תחילת שנת הלימודים. בהתאחדות הקבלנים טוענים כי התשלומים היו אמורים להיות מועברים לעשרות קבלנים כבר לפני שלושה חודשים דרך הרשויות המקומיות, אך אלו התבשרו כי משרד החינוך עומד להחליף את מערכת המחשוב שלו, ולפיכך התשלומים לא יועברו במהלך חודש וחצי.

"מדובר בעשרות קבלנים, רובם קבלנים קטנים ובינוניים שלאור המצב הנוכחי של המשק אין באפשרותם לשאת את העיכובים הארוכים בהעברת הכספים", אמר שחף דוד (שפי), מנהל אגף תשתיות ובנייה חוזית בהתאחדות הקבלנים. "מיותר לציין כי הדבר גרם וגורם נזק כספי חמור לצבור הקבלנים ואף חלקם הגיע למצב כלכלי קשה. זאת ועוד, עדיין לא ידוע מתי ישולמו הכספים ומובן מאליו כי ככל שחולף הזמן היקף החשבונות המאושרים לתשלום הולך וגדל ומצבם של הקבלנים נהיה קשה יותר".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי "ההתקנה וההסבה של המערכות הישנות למערכת החדשה אכן עיכבו את ביצוע התשלומים לרשויות במשך כחודשיים, אולם במהלך החודש, עם השלמת הטמעת המערכת, העביר משרד החינוך חלק ניכר מהתשלומים לרשויות המקומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully