וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: מאבקנו ריסק את חזון א"י השלמה

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

15.9.2008 / 12:10

דובר הארגון לוקח קרדיט על השינוי שחל בבעמדת רה"מ: "דבריו של אולמרט מהווים הודאה בקריסת היסודות שעליהם התבסס הכיבוש"

דבריו מאתמול של ראש הממשלה אהוד אולמרט, לפיהם חלום ארץ ישראל השלמה נגמר, עוררו הדים לא רק בארץ אלא גם בכלי התקשורת ברחבי העולם הערבי. הדברים זכו לכותרות ראשיות בעיתונים ערבים רבים, ואילו בארגון חמאס לקחו את הקרדיט על השינוי האידיאולוגי שחל בראש הממשלה.

הארגון הפלסטיני הודיע היום (שני), כי הצהרתו של אולמרט מהווה הודאה בקריסת היסודות שעליהם התבסס הכיבוש הישראלי. דובר הארגון סאמי אבו זוהרי מסר כי שינוי עמדה זו נוצר בעקבות ההתנגדות הפלסטינית אשר "ריסקה את חזון ארץ ישראל השלמה וגרמה למנהיגי הכיבוש לסגת ממנו לאחר שלא הצליחו להגן על שדרות ועל יישובי הנגב". אבו זוהרי התייחס גם לדבריו של אולמרט לפיהם הזמן אינו פועל לטובת ישראל. "דברים אלו מחזקים את הטענה כי הכיבוש אינו גזרה משמיים וסילוקו הוא שאלה של זמן", ציין.

אתמול, במהלך ישיבת הממשלה שבה נידונה הצעת חוק פינוי-פיצוי, אמר אולמרט כי מי שמאמין בחזון ארץ ישראל השלמה משלה את עצמו. "הזמן אינו פועל לטובת ישראל, לא משום שאיננו צודקים אלא משום שלזמן יש השלכות משלו", הבהיר. ראש הממשלה סיפר עוד כי בקמפ דיוויד חשב שהוויתורים של אהוד ברק היו מוגזמים אך בסופו של דבר הגיע למסקנה שאם איננו רוצים מדינה דו לאומית, "יש צורך להתחלק עם מי שאנו יושבים איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully